The news is by your side.

Advertisement

امریکا سے واپسی، فواد چوہدری قرنطینہ میں چلے گئے

اسلام آباد : وفاقی وزیرسائنس وٹیکنالوجی فوادچوہدری امریکا سے واپسی پرآئسولیشن اختیار کرلی اور کہا بیرون ممالک سےآنے والے افراد اپنے گھروالوں سے فاصلہ رکھیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیرسائنس وٹیکنالوجی فوادچوہدری نے امریکا سے واپسی پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر  پر ویڈیو پیغام جاری کردیا۔

ویڈیو پیغام میں فواد چوہدری نے کہا ہے کہ  3 دن پہلےامریکاسےواپس آیاہوں اورخود کو محدود کررکھاہے ، میں نے اپنے کوروناوائرس کےٹیسٹ بھی کرائے، 3دن سے مکمل آئسولیشن میں ہوں، اپنی فیملی سے بھی نہیں ملا۔

،فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ مجھےڈیٹاملاہےجہلم میں 900سے 1100افرادبیرون ممالک سےآئے، میری ان سےاپیل ہےکہ خودکومحدودرکھیں اور بیرون ممالک سےآنے والے افراد اپنے گھروالوں سے فاصلہ رکھیں۔

خیال رہے پاکستان میں کورونا وائرس سے6 افراد جاں بحق ہوگئے جبکہ وائرس سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 803 ہوگئی ہے، سندھ میں 352،پنجاب میں225، بلوچستان میں 108،کے پی میں 31 کیسز رپورٹ ہوئے۔

نیشنل کمانڈاینڈ کنٹرول سینٹر کے مطابق  گلگت بلتستان میں71،اسلام آبادمیں15،آزادکشمیرمیں ایک کیس رپورٹ ہوا جبکہ کوروناوائرس سے6مریض صحتیاب ہوچکےہیں۔

واضح رہے دنیاکے192ممالک کوروناوائرس کی لپیٹ میں، کوروناوائرس سے ہلاکتوں کی تعداد14687ہوگئی ہے جبکہ  وائرس سے3لاکھ38ہزار724افراد متاثر ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں