سیاسی منزل حاصل کر چکے، اب مستحکم معاشی نظام کی جانب گامزن ہیں: وزیر اطلاعات -
The news is by your side.

Advertisement

سیاسی منزل حاصل کر چکے، اب مستحکم معاشی نظام کی جانب گامزن ہیں: وزیر اطلاعات

اسلام آباد: وزیر اطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ ہمارے لیے معیشت کی بہتری چیلنج ہے۔ سیاسی منزل ہم حاصل کر چکے ہیں، مستحکم سیاسی نظام کے ساتھ مستحکم معاشی نظام کی جانب گامزن ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سیاست ہمارے لیے چیلنج نہیں، ہمارے لیے معیشت کی بہتری چیلنج ہے۔ حکومت ملی تو ڈیفالٹ کی طرف جا رہے تھے اسی لیے دوست ممالک کے پاس گئے۔ ڈیفالٹ سے نکل گئے اب کوشش ہے معیشت کو بہتر کریں۔

انہوں نے کہا کہ وزارت خزانہ اور معاشی ٹیم نے محنت کی اور معیشت کے لیے کام کیا، اس مرتبہ ٹیکس ریٹرنز میں دگنا اضافہ ہوا ہے۔ ٹیکس دینے والوں پر مزید ٹیکس لگانے سے معیشت بہتر نہیں ہوگی۔

فواد چوہدری نے کہا کہ ہم اپنے زر مبادلہ ذخائر بڑھالیں گے تو بہت سے مسائل حل ہوجائیں گے، منی لانڈرنگ کے خلاف اقدامات شروع کر دیے ہیں۔ کرتار پور بارڈر کھول کر ہم نے 70 سال کی تاریخ کو بدل کر رکھ دیا۔ کرتار پور بارڈر کھولنے کا مقصد مذہب کے ساتھ معاشی بھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ فرانس نے پاکستان کے لیے ٹریول ایڈوائزری ریڈ سے گرین کردی ہے، جرمنی بھی پاکستان کے لیے ٹریول ایڈوائزری تبدیل کرنے کا سوچ رہا ہے۔ جرمنی کے بعد امریکا بھی پاکستان کے لیے ٹریول ایڈوائزری پر نظر ثانی کرے گا۔

وزیر اطلاعات کا کہنا تھا کہ عالمی سطح پر پاکستان کے مثبت امیج سے ہمیں فائدہ ہو رہا ہے، پاکستان کے شفاف امیج کی وجہ سے معیشت پر بھی مثبت اثر پڑ رہا ہے۔ افغانستان میں قیام امن کے لیے بھی پاکستان کوششوں میں مصروف ہے، طالبان کو مذاکرات کی میز پر لانے میں پاکستان نے اہم کردار ادا کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک پہلے صرف سڑکوں تک محدود تھا، سی پیک کے ذریعے انفرا اسٹرکچر پر بھی توجہ دی جارہی ہے، سی پیک کے تحت روس کے ساتھ ایک معاہدے پر دستخط کیے ہیں، سی پیک میں پرائیویٹ سیکٹر کو بھی منصوبے دیے جا رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہماری منزل معاشی ہے، سیاسی منزل تو ہم حاصل کر چکے ہیں، مستحکم سیاسی نظام کے ساتھ مستحکم معاشی نظام کی جانب گامزن ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں