The news is by your side.

Advertisement

بلاول اور مریم ابو بچاؤ مہم چلارہے ہیں، فوادچوہدری

اسلام آباد : وزیراطلاعات فواد چوہدری نے کہا بلاول اورمریم ابوبچاؤ مہم چلارہےہیں، ابوکونیب نےبلالیاہےتو آپ ہم سےناراض ہوگئے، وہ کچھ بھی کرتے رہے احتساب کاعمل چلتا رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات فواد چوہدری کا اپنے بیان میں کہنا ہے کہ بلاول اور مریم ابو بچاؤ مہم چلارہے ہیں، ابو کو نیب نے بلالیا ہے تو آپ ہم سےناراض ہوگئے ، کل کی کارروائی میں پولیس ا ورانتظامیہ نے بہت تحمل سے کام لیا، یہ کچھ بھی کرتے رہے احتساب کا عمل چلتا رہےگا۔

بلاول کے بیان کے حوالے سے فواد چوہدری کا کہنا تھا بلاول بھٹوکاکل کابیان بھارتی میڈیاکی ہیڈلائن ہے، کسی طور پر بھارتی طیارے کو اجازت نہیں دی جاسکتی کہ کوئی کارروائی کریں۔

مزید پڑھیں : دونوں طرف بچےابو بچاؤتحریک پر ہیں

اس سے قبل ایک تقریب سے خطاب میں  وزیراطلاعات فواد چوہدری نے کہا تھا دونوں طرف بچےابو بچاؤتحریک پر ہیں، ان کا کوئی سیاسی مستقبل نہیں،اولاد پیسوں پر سیاست کرنا چارہی ہے، میں ان تجزیہ کاروں پر حیران ہوں جو کہتے ہیں یہ لوگ لیڈرز ہیں، ایک کے والد 300ارب لیکر جیل میں ہیں۔

گذشتہ روز وزیراطلاعات فواد چوہدری  نے نیب دفتر کےباہرکارکنوں کی ہنگامہ آرائی پر  پیپلزپارٹی کی قیادت سے معافی مانگنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا   اگر حد عبورکریں گے تو ریاست اپنی ذمے داری پوری کرےگی۔

وزیراطلاعات کا مزید کہنا تھا کہ جن لوگوں پر مقدمات ہیں انہیں ان کا سامنا کرنا ہوگا، ممکن نہیں کہ آپ تحقیقات کے عمل کو متاثر کر سکیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں