The news is by your side.

Advertisement

اوورسیز پاکستانیوں کو ووٹ کا حق : تحریک انصاف آج ایک اورانتخابی وعدےکی تکمیل کرے گی

اسلام آباد : وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ آج پارلیمنٹ میں اوورسیز پاکستانیوں کو ووٹ کا حق دینے کا قانون پاس کراکر تحریک انصاف ایک اور انتخابی وعدے کی تکمیل کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ انشاءاللہ آج اوورسیزپاکستانیوں کے ووٹ کاقانون پاس ہوگا اور تحریک انصاف ایک اورانتخابی وعدےکی تکمیل کرے گی، الیکٹرونک ووٹنگ مشین اور ، اوورسیز پاکستانیوں کے ووٹ کا قانون جمہوریت کو مضبوط بنانے میں سنگ میل ثابت ہوگا۔

خیال رہے بڑی قانون سازی کے لیے پارلیمنٹ کامشترکہ اجلاس آج ہوگا، حکومت نے آج 22 بل ایک ساتھ منظور کرانے تیاری کرلی ہے ، جس میں ای وی ایم اور اوورسیز پاکستانیوں کو ووٹ کا حق دینے کے بل شامل ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پارلیمنٹ کامشترکہ اجلاس آج ہوگا، جس میں الیکشن اصلاحات،اووسیزپاکستانیوں کو ووٹ کا حق اور الیکٹرانک ووٹنگ مشین سے متعلق بل بھی پیش کئے جائیں گے۔

حکومت نے بائیس بل ایک ساتھ منظورکرانے کی تیاری کرلی ہے جبکہ آٹھ بلز پر مختلف ترامیم پیش کی جائیں گی، خواتین کے حقوق کے تحفظ کیلئے قانون سازی قومی کے علاوہ کئی دوسرے زیر التو بل بھی ایجنڈا کا حصہ ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں