The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کے لیول کا ملک میں کوئی دوسرا شخص نہیں، فواد چوہدری

وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ عمران خان کے لیول کا ملک میں کوئی شخص نہیں، اپوزیشن میں ہمت ہے تو کل عدم اعتماد لے آئے۔

وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری نے پنڈدادن خان میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان کی حکومت کووفاق میں کوئی خطرہ ہےنہ پنجاب میں کیونکہ عدم اعتماد لانے والوں پر ان کے گھروالوں کو ہی اعتماد نہیں ہے، ان میں ہمت ہے تو پرسوں نہیں کل ہی عدم اعتماد لے آئیں۔

انہوں نے کہا کہ ملک کاوزیر اعظم وہ ہونا چائیےجوملک کی عزت میں اضافہ کرسکے اورعمران خان کی بات دنیاسنتی ہے، عمران خان وہ شخص ہےجس کےلیول کاملک میں کوئی شخص نہیں۔

وزیراطلاعات کا کہنا تھا کہ ہمارے روس کیساتھ جوپہلےمعاملات ہیں تلخیوں پررہےہیں، لیکن اب روس کے ساتھ تعلقات مستحکم ہونےجا رہےہیں، تیئیس سال بعد پاکستانی لیڈرکو روس میں بلایاگیاہے اورعمران خان کا دورہ روس گیم چینجر ثابت ہو گا، جتنی عزت ، احترام عمران خان کوصدر پیوٹن نےدی اسکی مثال نہیں ملتی۔

فواد چوہدری نے مزید کہا کہ عمران خان کامؤقف اسلام فوبیاپرہویاریجن پرغورسےسناجاتاہے، فضل الرحمان، مریم نواز، شہبازشریف اور دیگرسیاسی بونےہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ مرادسعید کیساتھ جوگھیٹا زبان استعمال کی گئی وہ قانون میں جرم ہے اور انہوں نے جو مقدمہ درج کرایا ہے اس پر پوری قوم ان کے ساتھ کھڑی ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ مریم نوازکی پاکستان کیلئےاچھی خواہشیں ہیں تولندن سےپیسےواپس لائیں، یہ لندن سے پیسے واپس لے آئیں تو ملک کے حالت بہتر ہوجائیں گے، آئی ایم ایف سے ایک بلین لیا ہے جبکہ حسن نواز کے گھر کی مالیت بھی ایک بلین ہے۔

وزیراطلاعات فواد چوہدری نے کارکنوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی آئی کارکن پنجاب میں انتخابات کے لیے کمرکس لیں، بلدیاتی انتخابات میں پی ٹی آئی پورے پنجاب میں کلین سوئپ کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں