site
stats
انٹرٹینمںٹ

فواد خان 35 برس کے ہوگئے

بالی ووڈ اور شوبز انڈسٹری میں کامیابیوں کے جھنڈے گاڑنے والے پاکستانی اداکار  فواد خان آج اپنی 35ویں سالگرہ منارہے ہیں، وہ 29 نومبر 1981 کو کراچی میں پیدا ہوئے اور گلوکاری سے اپنے فنی کیریئر کا آغاز کیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی فلم انڈسٹری کے بعد ہالی ووڈ میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے پاکستانی اداکار فواد خان آج 29 نومبر 1981 کو کراچی میں پیدا ہوئے وہ آج اپنی 35ویں سالگرہ منارہے ہیں۔

4

فواد خان نے اپنے فنی کیریئر کا آغاز گلوکاری سے کیا وہ معروف پاپ میوزیکل بینڈ ’ای پی‘ میں مرکزی گلوکار کی حیثیت سے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا چکے ہیں، گلوکاری کے بعد فوان خان نے شوبز کے سفر کو جاری رکھنے کے لیے ڈرامہ انڈسٹری میں انٹری دی۔

5

فواد نے اپنی اداکاری کا آغاز جٹ اینڈ بانڈ نامی ڈرامے سے کیا بعد ازاں فلم خداکے لیے میں کامیابی سے معاونتی کردار  ادا کیا جس کے بعد وہ مداحوں کے دلوں میں تیزی سے جگہ بناتے گئے، بعد ازاں کئی پاکستانی ڈراموں میں کام کیا جس کے بعد بھارتی فلم سازوں نے رابطہ کر کے فلم میں کام کرنے کی پیش کش کی۔

3

کامیابی کا سفر جاری رکھتے ہوئے فواد نے بالی ووڈ انڈسٹری میں فلم خوبصورت سے اپنے کامیاب سفر کا آغاز کیا ، اس فلم میں سونم کپور نے بھی مرکزی کردار ادا کیا۔ فلم میں کامیاب اداکاری پر فواد خان کو ایوارڈ سے بھی نوازا گیا۔

2

فلم ‘خوبصورت’ کے بعد فواد خان نے ایک اور بالی وڈ فلم ‘کپور اینڈ سنز’ میں کام کیا، جس میں ان کے مداحوں نے ہم جنس پرست کے کردار کو خوب سراہا مقبولیت میں اضافے کے بعد ہدایت کار کرن جوہر نے اپنی فم ’اے دل ہے مشکل‘ میں فواد کو بطور معاون اداکار شامل کیا جسے مداحوں نے خوب سراہا۔

1

بعد ازاں پاک بھارت کشیدگی کے باعث ہندو انتہاء پسندوں کی جانب سے پاکستانی اداکاروں کو سنگین نتائج کی دھمکیاں دینے کا سلسلہ شروع ہوا جس کے باعث فواد سمیت دیگر فنکار ملک واپس آگئے جبکہ بھارتی فلم سازوں نے ہندو انتہاء پسندوں کے آگے گھٹنے ٹیکتے ہوئے آئندہ اپنی فلموں میں پاکستانی فنکاروں کو کام نہ دینا کا بھی اعلان کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top