The news is by your side.

Advertisement

پی پی، ن لیگ فارن فنڈنگ کے کچے چٹھے سامنے رکھوں گا، فیاض الحسن چوہان

لاہور: صوبائی وزیر فیاض الحسن چوہان نے کہا کہ کل پریس کانفرنس کروں گا، فارن فنڈنگ کیس کے شواہد لے کرآؤں گا، پی پی، ن لیگ فارن فنڈنگ کے کچے چٹھے سامنے رکھوں گا۔

تفصیلات کے مطابق صوبائی وزیر فیاض الحسن چوہان کا کہنا ہے کہ گزشتہ 2 دن سے فارن فنڈنگ کیس پر واویلا مچایا جا رہا ہے،بجٹ آیا تو کہا بجٹ پاس نہیں کریں گے تو شاید حکومت گرجائے گی، مولانا کو آگے لگایا وہ پلان 420 لے آئے، ناکام ہو کر نو دو گیارہ ہوگئے۔

انہوں نے کہا کہ کل پریس کانفرنس کروں گا، فارن فنڈنگ کیس کے شواہد لے کرآؤں گا، پی پی، ن لیگ فارن فنڈنگ کے کچے چٹھے سامنے رکھوں گا۔

فیاض الحسن چوہان نے کہا کہ ہمارے اگلے 4 سال سکون سے گزریں گے، ہرمائیکرو، میکرو انڈیکیٹر ترقی کی طرف جا رہا ہے،ان کو ڈر ہے اگلے 4 سال حکومت رہی تو ان کی سیاست ختم ہوجائے گی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ نوازشریف اپنی پلیٹیں ٹھیک کرتے کرتے چمچوں کو پیچھے چھوڑ گئے، احسن اقبال نے یواے ای میں خاکروب کا اقامہ بنایا کس لیے بنایا۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے ساڑھے 10 ارب ڈالرکا قرضہ ایک سال میں اتارا ہے۔

فارن فنڈنگ کیس سے پی ٹی آئی کو کوئی خطرہ نہیں، فیصل چوہدری

واضح رہے کہ تحریک انصاف کے سابق وکیل فیصل حسین چوہدری کا کہنا ہے کہ معاملہ فارن فنڈنگ کا نہیں بلکہ ممنوعہ فنڈنگ کا ہے، پی ٹی آئی کوکوئی خطرہ نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں