The news is by your side.

Advertisement

جمہوری نظام کیخلاف سازش کو کامیاب نہیں ہونے دینگے، فضل الرحمان

ڈیرہ اسماعیل خان : جمعیت علمائے اسلام ف کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ پاکستان کی سیاست پروہ لوگ قبضہ کرناچاہتے ہیں،جوسیاست کاغیرجمہوری عنصر ہیں۔ جمہوری نظام کے خلاف کسی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دینگے۔

تفصیلات کے مطابق ڈیرہ اسماعیل خان میں عوامی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے وزیراعظم کی تعریفوں کےپل باندھ دیئے اور اپوزیشن کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم نہیں آپ خود چورنکلے ہو ترقی کے سفرکاآغازہوچکا ہے۔ کامیابی پر ہی اختتام پذیر ہوگا، مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ میں وزیر اعظم کو اطمینان دلاتا ہوں کہ عوام کی ایک بہت بڑی صف آپ کی پشت پر ہے اور یہ اللہ کی تائید کی علامت ہے ہم اس بات کی حمایت کرتے ہیں کہ پاکستان میں امن و استحکام ہو۔

مولانا فضل الرحمان نے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ بلی تھیلے سے باہر آگئی ہے، چورکی صدا لگانے والے خود چور نکلے ہیں۔

پاکستان میں یہ آوازیں یہاں کی نہیں بلکہ کہیں باہر کی ہیں اور سب نے دیکھ لیا کہ لندن میں جا کر ایک پاکستانی مسلمان کو چھوڑ کر یہودی سالے کی انتخابی مہم چلائی گئی۔ تمہارے پاس 1983 میں اتنا پیسہ تھا کہ تم نے ٹیکس سے بچنے کیلئے آف شور کمپنی بنائی لیکن 1987 میں تم وزیر اعلیٰ کے آگے پلاٹ کیلئے ہاتھ پھیلا رہے تھے ۔

مولانا فضل الرحمان نے خیبر پختونخوا حکومت پر بھی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ خیبر پختونخوا کی حکومت کی کارکردگی بدترین ہے۔

اس حکومت کی وجہ سے پاکستان کی تاریخ میں پہلی مرتبہ پی سی ایس افسران بائیکاٹ پر مجبور ہوئے اور کالی پٹیاں باندھ کر پارلیمنٹ کے اجلاس میں شریک ہوئے۔ مولانا نے اپوزیشن کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ اختلاف ضرور کریں لیکن حد میں رہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں