The news is by your side.

Advertisement

ای میلز کی تحقیقات،ہلیری کلنٹن کوکلین چٹ مل گئی

واشنگٹن : ایف بی آئی کا کہناہے کہ ہلیری کلنٹن کی ای میلز کی تحقیقات میں ایسے کوئی شواہد نہیں ملے جن سے ثابت ہو کہ انہوں نے بطور وزیرخارجہ قانون کی خلاف ورزی کی تھی۔

تفصیلات کےمطابق ایف بی آئی نے کہا ہے کہ ہلیری کی نئی ای میلز کے معاملے پر مزید کوئی تحقیقات نہیں کی جارہی ہے،ادارے کاکہناہے کہ ہلیری کی ای میلز کے معاملے پر کسی مجرمانہ غفلت کے شواہد نہیں ملے ہیں۔

ایف بی آئی کے ڈائریکٹر جیمز کومے نے کانگریس کے نام اپنے خط میں لکھا ہے کہ ایف بی آئی نے جولائی میں اپنی تحقیقات کے نتائج سے کانگریس کو آگاہ کردیا تھا اور اب اس سلسلے میں مزید تحقیقات نہیں کی جارہیں ہیں۔

امریکی تحقیقاتی ادارے کا کہنا ہےکہ باوجود اس کے کہ ہلیری اور ان کے معاونین ای میلز کے معاملے میں انتہائی غیر محتاط ثابت ہوئے ہیں، تاہم اس بات کے شواہد نہیں ملے کہ خفیہ معلومات کے تبادلے میں بھی کوئی بے پروائی برتی گئی۔

خیال رہے کہ اس سے قبل ڈیموکریٹک صدارتی امیدوار ہلیری کلنٹن کا کہناتھاکہ ایف بی آئی ڈائریکٹر کی جانب سے ای میلز کی دوبارہ تحقیقات کا آغاز دہرا معیار ہے۔

مزید پڑھیں:اگر ٹرمپ کو شکست ہوئی تو وہ شاید نتائج کو تسلیم کرنے سے انکار کردیں،ہلیری کلنٹن

یاد رہےکہ گزشتہ ماہ امریکی ریاست فلوریڈا میں ہیلری کلنٹن نے انتخابی مہم سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر ٹرمپ کوشکست ہوئی تو وہ شاید نتائج کو تسلیم کرنے سے انکار کردیں۔

مزید پڑھیں:صدارتی انتخاب میں ٹرمپ کو شکست ہوسکتی ہے،ٹرمپ کی مہم مینیجر کیلان کانوے

ہیلری کلنٹن سے اس بیان سے تین روز قبل ری پبلکن امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کی مہم مینیجرکا کہنا تھا کہ صدارتی انتخاب میں ٹرمپ کو شکست ہوسکتی ہے۔

مزید پڑھیں:امریکی صدارتی انتخابات میں دہشتگردی کا خطرہ

واضح رہےکہ دو روز قبل ایف بی آئی اور دیگر سیکیورٹی اداروں کا کہناتھا کہ الیکشن سے ایک روز قبل القاعدہ کی جانب سے امریکہ میں ممکنہ دہشت گردی کی اطلاعات ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں