The news is by your side.

Advertisement

عمران خان پاکستان کے ہیرو نہیں ولن ہیں، احسن اقبال

وفاقی وزیر منصوبہ بندی اور ترقی احسن اقبال نے کہا ہے کہ توشہ خانہ کیس میں بھی عمران خان منہ چھپا رہےہیں وہ پاکستان کے ہیرو نہیں ولن ہیں۔

وفاقی وزیر منصوبہ بندی اور ترقی احسن اقبال نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران خان فارن فنڈنگ کیس میں کیوں منہ چھپا رہے ہو، اگر آپ کا دامن صاف ہے تو رسیدیں پیش کریں، وہ کوشش کررہے ہیں کہ انکی کرپشن پر آواز نہ اٹھائی جائے، وہ چاہتے ہیں کہ فارن فنڈنگ کیس کی کارروائی روکی جاسکے،الیکشن کمیشن کو بلیک مل کرنے کیلیے آئینی ادارے پر دھاوا بولنا عمران خان کا ایجنڈا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران نیازی ہٹلر کا شاگرد ہے اور اسکی سیاست ہی نافذ کرنا چاہتا ہے اسی لیے وہ اپنے جتھوں کے ذریعے اداروں پر حملہ کرنا چاہتا ہے، عمران خان کو ممنوعہ فنڈنگ کےذریعے اقتدار میں لایا گیا، یقین ہے کہ ادارے آئین وقانون کےتحت فیصلے دینگے۔

احسن اقبال کا کہنا تھا کہ کسی شخص نےایسا نہیں کیا کہ برادر ممالک کے تحفے بازار میں بیچے ہوں، انہوں نے 20 ہزار ارب قرض لیا، چار سال میں ہر شعبےکا بیڑہ غرق کر دیا گیا، عمران خان کو آٹا،چینی کا حساب دینا پڑے گا۔

وفاقی وزیر کا مزید کہنا تھا کہ قوم جانتی ہے جو کانٹے آپ بکھیر کرگئے وہ چننا ہیں، پاکستان کو ان کانٹوں سے صاف کرکے گل وگلزار کریں گے، عمران خان کی نالائقی کو پاکستان اسپیڈ سے بدلیں گے، اسلام آباد میٹرو منصوبے پر 4 سال سےگرد لگ رہی تھی، ہم نے یہ منصوبہ پانچ روز کے اندر آپریشنل کیا، ہم نےپورے ملک میں 2 ہزار کلومیٹر سڑکیں بنائی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان کے بقول وزارت خارجہ، سلامتی کونسل کمیٹی جھوٹی ہے یعنی پوری قوم جھوٹی صرف مسٹر یوٹرن سچا ہے، نااہلی اور نااہلیت میں بہت فرق ہے، عمران خان انارکی پھیلانے پر یقین رکھتے ہیں۔

احسن اقبال نے کہا کہ صدرغیر سیاسی ہوتا ہے اور پورے ملک کےلیے یکساں ہوتا ہے لیکن افسوس ہے کہ صدر اپنے حلف کی خلاف ورزی کررہے ہیں انہوں+ نے خود کو عمران خان کا کارکن بنالیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں