The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کا اسمبلیوں میں فارورڈ بلاک بننے جارہا ہے، غلام سرور

ٹیکسلا: وفاقی وزیر برائے ہوا بازی غلام سرور نے کہا ہے کہ اپوزیشن کا قومی، پنجاب اسمبلیوں میں فارورڈ بلاک بننے جارہا ہے، پارٹیوں میں موجود اچھے لوگ چوروں کا احتساب کریں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر برائے ہوا بازی (ایوی ایشن) غلام سرور نے ٹیکسٰلا میں سڑک کر افتتاح کرنے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اپوزیشن کا قومی، پنجاب اسمبلیوں میں فارورڈ بلاک بننے جارہا ہے، سندھ میں بھی فاروڈ بلاک بنے گا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ اپوزیشن نے بہت شور مچایا کہا گیا رمضان کے بعد لانگ مارچ اور لاک ڈاؤن ہوگا، پہلے عید کے بعد تحریک پھر کہا گیا بجٹ کے بعد سرپرائز دیں گے۔

غلام سرور کے مطابق عوام چوروں، ڈاکوؤں کے لیے سڑکوں پر نہیں آتی، یہ اپنے کیسز ختم کروانے کے لیے بلیک میل کرتے ہیں، عمران خان نے واضح کیا کہ کوئی این آر او نہیں دیں گے۔

مزید پڑھیں: اپوزیشن کی تمام جماعتیں ایک پیج پرنہیں ہیں، غلام سرور خان

انہوں نے کہا کہ تین، تین باریاں لینے والے ملبہ پی ٹی آئی حکومت پر ڈال رہے ہیں، ہم نے قرضہ پچھلی حکومتوں کا سود ادا کرنے کے لیے لیا۔

غلام سرور نے کہا کہ احتساب کا عمل بلاتفریق ہے جس میں ہر جماعت کے لوگ ہیں، غیرملکی افراد نے تسلیم کیا کہ پاکستان میں ادارے مضبوط ہورہے ہیں۔

واضح رہے کہ چند روز قبل وفاقی وزیر غلام سرور نے کہا تھا کہ اپوزیشن کی جماعتیں ایک پیج پر نہیں ہیں، تمام جماعتوں کی ایک سوچ اور ایجنڈا نہیں ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف کے الائنس سیسہ پلائی دیوار ثابت ہوں گے، اپوزیشن چیئرمین سینیٹ کے خلاف نمبرگیم کرنا چاہتی ہے، اپوزیشن کواس سے بھی کم تنخواہ پرگزارا کرنا پڑے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں