The news is by your side.

Advertisement

فائزرویکسین کی صوبوں اور وفاقی اکائیوں کو فراہمی شروع ، کن افراد کو لگائی جائے گی؟

اسلام آباد : وفاق نے فائزرویکسین کی صوبوں اوروفاقی اکائیوں کو فراہمی شروع کردی، ویکسین صرف کمزور قوت مدافعت والے افراد کو لگائی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاق نے فائزرویکسین کی صوبوں اوروفاقی اکائیوں کو فراہمی شروع کردی، اس حوالے سے معاون خصوصی ڈاکٹر فیصل سلطان نے کہا کہ ویکسین صرف کمزورقوت مدافعت والےافرادکولگائی جائےگی، کمزورقوت مدافعت والے افراد کی وضاحت کچھ دیرمیں کر دی جائے گی۔

ڈاکٹر فیصل سلطان کا کہنا تھا کہ ملک میں فائزرویکسین کی51ہزارڈوززتقسیم کی جا رہی ہیں، کوویکس کےذریعےفائزرویکسین کے ایک لاکھ 6 ہزار ڈوز ملے ہیں۔

معاون خصوصی نے کہا کہ پنجاب کوایم آراین اے ویکسین کی26ہزار، سندھ کو12000اورکےپی کو8ہزارڈوزز اور بلوچستان کوویکسین کی 2000ڈوزملیں گی جبکہ اسلام آباد،گلگت بلتستان اورآزادکشمیرکوایک ایک ہزارڈوزز فراہم کی جائیں گی۔

ان کا کہنا تھا کہ فائزرویکسین پورےملک کے15شہروں میں لگائی جائےگی، پاکستان کے15 شہروں میں الٹراکولڈچین ریفریجریٹرموجودہیں۔

اس سے قبل وزارت قومی صحت نے فائزر کورونا ویکسین کے استعمال کیلئے گائیڈلائنزجاری کی تھی ، جس میں بتایا تھا کہ پاکستان میں فائزر کورونا ویکسین کی محدود مقدار دستیاب ہے، یہ ویکسین 18 سال، زائد عمر افراد کو لگائی جا سکتی ہے۔

وزارت صحت کی گائیڈ لائنز کے مطابق فائزر ویکسین بخار میں مبتلا افراد ، شدید الرجی کا شکار افراد اور کورونا کے مریضوں کو نہ لگائی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں