The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کے ساتھی ناصر بٹ کو برطانیہ سے واپس لانے کا فیصلہ

اسلام آباد : وفاقی تحقیقاتی ادارے ( ایف آئی اے) نے نوازشریف کے ساتھی ناصر بٹ کو برطانیہ سے واپس لانے کافیصلہ کر لیا ہے، ناصربٹ کےخلاف تھانہ صادق آبادمیں قتل کامقدمہ درج ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی تحقیقاتی ادارے ( ایف آئی اے) نوازشریف کے قریبی ساتھی ناصربٹ کوبرطانیہ سےواپس لانےکا فیصلہ کرتے ہوئے انٹرپول کو ریڈ وارنٹ کے لیے خط لکھ دیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ناصربٹ کو قتل کیس میں اشتہاری ہونے پر انٹرپول کے ذریعے واپس لایا جائے گا، ناصربٹ کے خلاف تھانہ صادق آباد میں قتل کامقدمہ درج ہے۔

یاد رہے نوازشریف کی وطن واپسی کے عدالتی احکامات پر حکومت نے برطانوی حکومت کو ایک بار پھر خط لکھنے کا فیصلہ کیا ہےاور اس حوالے سے وزارت خارجہ اورایف آئی اے کو ٹاسک سونپ دیا گیا ہے۔

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں نواز شریف کو ہر صورت وطن واپس لانے کا اصولی فیصلہ کرتے ہوئے کہا گیا تھا کہ برطانوی حکومت کی مدد سے نواز شریف کو واپس لائیں گے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا تھا کہ نواز شریف کو واپس لانے کیلئے قانونی آپشنز استعمال کئے جائیں، نواز شریف بیماری کا بہانہ بنا کر ملک سے بھاگےہیں، ان کو نواز شریف کو وطن واپس آکرعدالتوں کے سامنے پیش ہوناہوگا، کسی صورت این آر او نہیں ملے گا اور نہ کرپشن پر کسی کو کوئی معافی ملے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں