The news is by your side.

Advertisement

ہانگ کانگ: رگبی کا عالمی ٹورنامنٹ فجی نے اپنے نام کر لیا

بیجنگ: ہانگ کانگ میں کھیلا گیا رگبی کا عالمی ٹورنامنٹ دفاعی چیمپیئن فجی نے کینیا کو ہرا کر اپنے نام کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق رگبی کا عالمی ٹورنامنٹ ’ہانگ کانگ رگبی سیون‘ میں فجی نے اپنے اعزاز کا دفاع برقرار رکھتے ہوئے کینیا کو ہرا کر ٹورنامنٹ کا ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔

ٹورنامنٹ کا فائنل مقابلہ کینیا اور فجی کے مابین ہوا جس میں فجی کی ٹیم نے شاندار کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے کینیا کے 12 پوائنٹس کے مقابلے میں 24 پوائنٹس بنا کر ایونٹ کی فاتح قرار پائی۔

ہانگ کانگ سٹیڈیم میں جمعہ کے روز سے شروع ہونے والے اس ٹورنامنٹ میں چین، تائی وان، جاپان سمیت 40 ممالک کی رگبی ٹیموں نے حصہ لیا مجموعی طور پر 280 رگبی کے کھلاڑی اس ایونٹ میں شریک ہوئے جہاں مختلف ٹیموں کے مابین 76 میچیز کھیلے گئے۔

 

اس عالمی ٹورنامنٹ کو دیکھنے کے لیے دنیا بھر سے شائقین کی ایک بڑی تعداد اسٹیڈیم میں موجود رہی فائنل سے قبل دونوں ٹیموں کے قومی ترانوں کی دھنیں بجائی گئی جبکہ فائنل کے اختتام پر شاندار آتش بازی کا بھی مظاہرہ کیا گیا۔

ٹورنامنٹ کا فائنل دیکھنے کے لیے شائقین کی بڑی تعداد اسٹیڈیم میں موجود تھی، جیسے ہی میچ کا اختتام ہوا اور فجی نے فتح اپنے نام کی تو میدان میں موجود تماشائی خوشی سے جھوم اٹھے جس کے بعد بھرپور آتش بازی کا مظاہرہ کیا گیا جس سے فضا مختلف رنگوں میں رنگ گئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں