The news is by your side.

Advertisement

کینسر کے سبب زندگی ہار جانے والی لارا لپّا گرل

آج پاکستان فلم انڈسٹری کی مشہور اداکارہ مینا شوری کی برسی ہے۔ 2 ستمبر 1989 کو سرطان جیسے مہلک مرض کے ہاتھوں ہمیشہ کے لیے یہ دنیا چھوڑ جانے والی مینا شوری کا اصل نام خورشید جہاں تھا۔

خورشید جہاں نے 1921 میں رائے ونڈ میں آنکھ کھولی۔ انھوں نے اپنا فلمی کیریئر بمبئی سے شروع کیا اور سہراب مودی کی فلم سکندر میں مینا شوری کی شان دار پرفارمنس نے ان پر فلمی صنعت کے دروازے کھول دیے۔ فلم پتھروں کا سوداگر، شہر سے دور، پت جھڑ، چمن اور ایک تھی لڑکی نے انھیں مزید کام یابیاں‌ دیں۔

فلم ایک تھی لڑکی کا وہ گیت جس کے بول ’لارا لپا، لارا لپا، لائی رکھدا‘ تھے، بہت مشہور ہوا۔ یہ مینا شوری پر فلمایا گیا گیت تھا جس کے بعد ہندوستان بھر میں ہر جگہ انھیں لارا لپا گرل کے نام سے پکارا جانے لگا۔

تقسیم کے بعد مینا شوری نے ہجرت کی اور کراچی میں‌ قیام کے بعد لاہور میں سکونت اختیار کرلی۔ مینا شوری نے پانچ شادیاں کی تھیں۔

اس اداکارہ کی مشہور اور کام یاب فلموں میں سرفروش، جگا، جمالو، بڑا آدمی، ستاروں کی دنیا، گل فروش، بچہ جمہورا، گلشن، تین اور تین، پھول اور کانٹے، موسیقار،خاموش رہو، مہمان شامل ہیں۔ مجموعی طور پر 83 فلموں میں کام کیا۔

مینا شوری لاہور کے ایک قبرستان میں آسودہ خاک ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں