دبئی میں فلم دوبارہ پھرسے کا رنگا رنگ پریمیئرشو -
The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں فلم دوبارہ پھرسے کا رنگا رنگ پریمیئرشو

دبئی : اے آر وائی فلمز کے بینر تلے بننے والی فلم دوبارہ پھر سے کا شاندار پریمئیرشو دبئی میں منعقد ہوا، ڈائریکٹر مہرین جبار، اداکارہ صنم سعید، حریم فاروق، عدیل حسین اورعلی کاظمی خصوصی طور پر پاکستان سے اس پریمیئر شو میں شرکت کیلیے آئے۔

اس موقع پر اے آر وائی نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال نے پاکستانئی فلموں کی پذیرائی کیلیے شرکاء کا شکریہ ادا کیا، فلم کے کو پروڈیوسر اوراے آر وائی ڈیجیٹل پاکستان کے سی ای او جرجیس سیجا بھی موجود تھے۔

post1

پریمئر شو میں شریک معروف اداکارہ میرا اور فلم کے ادکاروں نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے فلم دوبارہ پھر سے کو ایک بہترین فلم قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ فلم شائقین کو بے حد پسند آئے گی۔

post3

اداکرہ میرا کا کہنا تھا کہ ہم سب اس فلم کو سپورٹ کرتے ہیں اور میں پاکستانیوں کو پیغام دوں گی کہ وہ بھی پاکستانی فلم انڈسٹری کو سپورٹ کریں ،یہ فلم دیکھنے آئیں انہیں ضرور پسند آئے گی۔

post4

صنم سعید نے کہا کہ فلم کی کہانی بہت مزیدار ہے مجھے امید ہے کہ فلم لوگوں کو پسند آئے گی، اس موقع پر یو اے ای میں مقیم پاکستانیوں نے بھی فلم کے بارے میں اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ آپ لوگ ایسی فلمیں بناتے رہیں اور ہم دیکھتے رہیں۔

مزید پڑھیں : لو اسٹوری فلم ’’ دوبارہ پھر سے‘‘ کا ریڈ کارپٹ

ایک صاحب کا کہنا تھا کہ دبئی میں اپنے پاکستانی اداکاروں کو دیکھ کر بہت اچھا لگا۔ خوبصورت لو اسٹوری پر مشتمل یہ فلم جمعہ 25 نومبر کو ریلیز کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں