The news is by your side.

Advertisement

تہلکہ خیز فلم ”فیس آف” کے مداحوں کیلئے بڑی خبر آگئی

گزشتہ صدی90کی دہائی میں پیش کی جانے والی تہلکہ خیز فلم ”فیس آف” اب شائقین کیلئے دوبارہ نئے انداز سے پیش کرنے کی تیاری کی جارہی ہے۔

کامیڈی اور ایکشن سے بھرپور فلم “فیس آف” نے1997 میں39 ارب روپے کا بزنس کیا تھا اور سال بھر میں سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلموں میں گیارہویں نمبر پر رہی تھی۔

1997کی بلاک بسٹر فلم ” فیس آف ” کی شاندار کامیابی کے24سال بعد اس کامیڈی اور ایکشن سے بھرپور فلم کا سیکوئل بنانے کا اعلان کیا گیا ہے۔

فلم “فیس آف” کے مرکزی کرداروں میں جان ٹریولٹا اور نکولس کیج شامل تھے، فلم کی کہانی میں دونوں کردار ایک دوسرے کی جان کے دشمن ہوتے ہیں مگر ان کے چہرے آپس میں تبدیل ہو جاتے ہیں۔

بین الاقوامی خبررساں ادارے کے مطابق ہدایت کار ایڈم ونگرڈ ’فیس آف‘ کا سیکوئل بنائیں گے تاہم جان ٹریولٹا اور نکولس کیج کو فلم کا حصہ بنایا جائے گا یا نہیں اس بارے میں فی الحال کچھ نہیں بتایا گیا۔

فیس آف کے سیکوئل کے بارے میں ایک رائے یہ بھی ظاہر کی گئی کہ اس فلم کا سیکوئل نہیں بلکہ فلم کو دوبارہ بنایا جا رہا ہے۔

ہدایت کار ایڈم ونگرڈ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام کے ذریعے پیغام دیا ہے کہ میں فیس آف کو دوبارہ بنانے کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتا کیونکہ یہ ایک مکمل اور بہترین کامیڈی اور ایکشن فلم ہے۔ تاہم ہم اس کا سیکوئل بنا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں