The news is by your side.

Advertisement

تصویر میں چھپے جانور کو ڈھونڈیے

فنون لطیفہ انسانی تخلیقی صلاحیتوں کا مظہر ہے، فوٹو گرافی فنون لطیفہ کا اہم شعبہ ہے جس میں فوٹو گرافر ایک ہی منظر کو مختلف زاویوں سے ایسی منظر کشی کرتا ہے دل خود گواہی دیتا ہے کہ واقعی تصویریں بولتی ہیں۔

ایسے ہی ایک فوٹو گرافر نے جنگلی حیات کے اپنے اردگرد کے ماحول سے مطابقت اور مشابہت کو کچھ ایسے پیرائے میں کیمرے میں محفوظ کیا ہے کہ عقل دنگ رہ جاتی ہے، کس طرح جانور اپنے ماحول کو جانتے اور سمجھتے ہوئے خود کو اس میں کیموفلاج کرنے میں کامیاب رہتے ہیں۔

 

 

deer-post-1

فوٹو گرافر جہاں ان تصاویر کے ذریعے جنگلی حیات کا اپنے ماحول سے مطابقت اور مشابہت کے مربوط تعلق کو واضح کررہے ہیں تو وہیں وہ ناطرین کو شش و پنج میں ڈالتے ہوئے ان کی ذہانت کا امتحان بھی لیتے ہیں۔

معروف فوٹو گرافر نے جنگلات میں کھینچی ایسی تصاویر شائع کی ہیں جن میں جانور کہیں منظر میں موجود تو ہے لیکن آنکھ سے اوجھل رہتا ہے، فوٹو گرافر نے ان تصاویر کے ذریعے ثابت کیا کہ قدرت نے جانوروں کو اپنے ماحول سے اتنا ہم آہنگ رکھا ہے کہ وہ ماحول سے مشابہت کے باعث پہچانے بھی نہیں جاتے۔

بس آپ کو کرنا یہ ہے کہ دی گئی تصویر میں چُھپے ہوئے جانور کو تلاش کرنا ہے جس کے لیے آپ کے پاس محض 30 سیکنڈ کا وقت ہے۔

اگر آپ جانور کو تلاش کرنے میں کامیاب ہوجاتے ہیں تو پوسٹ کے نیچے دیئے گئے کمنٹ کے خانے میں جواب لکھ دیجیئے اور اپنے دوستوں کو یہ پوسٹ شیئر کر کے دل چسپ جوابات پائیں اور ذہانت کا امتحان لیں۔

ہمیں یقین ہے آپ کی ذہانت جانچنے کا یہ امتحان آپ کی بچپن کی یادیں تازہ کردے گا جب کسی اخبار یا میگزین میں پوچھے گئے ایسے سوالات کا جواب دینا آپ کا پسندیدہ مشغلہ ہوا کرتا تھا۔

deer-final

تصویر نمبر 1 میں ہرن چھاڑیوں کے پیچھے چھپا ہوا ہے، جو بہ مشکل نظر آرہا ہے لیکن تصویر نمبر 2 میں جھاڑیوں کو چھپانے پر چھپا پوا ہرن نظر آجاتا ہے دونوں تصاویر کے تقابل سے آپ کو تصویر نمبر ایک میں چھپا ہوا نظر واضح نظر آجائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں