The news is by your side.

Advertisement

پہیلی کا جواب تلاش کریں

اے آر وائی نیوز کے صارفین اچھی طرح سے واقف ہیں کہ ہم اُن کی دلچپسی کو دیکھتے ہر تھوڑے دن بعد نت نئی ذہنی آزمائشی تصویر لے کر آتے ہیں۔

انٹرنیٹ صارفین کی ذہانت کو جانچنے کے لیے نت نئی پہیلیاں سامنے لانے کا مقصد اُن کی ذہنی آزمائش کو جانچنا ہوتا ہے۔ اسی سلسلے کی کڑی میں ایک اور تصویر سامنے آئی کہ جس میں صارفین کو چیلنج دیا گیا ہے وہ درست جواب تلاش کریں۔

اس طرح کی پہیلیاں مختلف سماجی رابطے کی ویب سائٹس پر لوگوں کی جانب سے اس لیے پوچھی جاتی ہیں کہ صارفین اُن کے جواب بہت دلچسپی کے ساتھ تلاش کرتے ہیں۔

بعض تصاویری پہیلیاں بظاہر تو بہت آسان دکھائی دیتی ہیں مگر جب ان کا جواب تلاش کرنے کے لیے بیٹھا جائے تو ہرسر چکرا کے رہ جاتا ہے۔

مزید پڑھیں: دماغ گھما دینے والی تصویر، جواب تلاش کریں

اسی طرح ایک نئی تصویری پہیلی سامنے آئی جس میں صارفین کو چیلنج دیا گیا ہے کہ وہ جواب تلاش کریں کون سے ڈبے میں پانی بھرے گا۔؟

اوپر نل سے پانی ٹپک رہا ہے اور نیچے 7 باکس موجود ہیں جنہیں ترتیب وار نمبر دیے گئے اور اسکوائرز کی طرف مختلف راستے جارہے ہیں، صارفین کو چیلنج دیا گیا ہے کہ وہ بتائیں کون سے باکس میں پانی بھر سکتا ہے۔

اگر آپ ذہین ہیں تو ایک منٹ کے اندر تصویر کو غور سے دیکھ کر درست جواب تلاش کریں۔

یہ بھی تلاش کریں: تصویر میں‌ چھپی تیسری شخصیت کو تلاش کریں

یقینی طور پر آپ بھی تصویر یکھنے کے بعد درست جواب تلاش کرنے کے لیے راستے دیکھ رہے ہوں گے اور خیال ہوگا کہ فلاں نمبر کپ تک چائے پہلے پہنچ جائے گی۔

کیا آپ نے درست جواب تلاش کیا؟ اگر نہیں تو نیچے والی تصویر کو  ایک بار پھر غور سے دیکھیں۔

جی ہاں تین نمبر ہی باکس ایسا ہے جس میں پانی بھر جائے گا کیونکہ بقیہ کی طرف جانے والا راستہ بند ہے اور 7 نمبر کا ڈبہ نیچے سے کھلا ہوا ہے جس میں پانی جمع نہیں ہوسکتا۔

سرخ دائروں سے راستے بندش اور سوراخ کی نشاندہی کی گئی جبکہ سرخ لائن سے پانی بھرنے والا باکس دکھایا گیا۔

کیا آپ درست جواب تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے تھے، کمنٹس میں ضرور بتائیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں