The news is by your side.

Advertisement

میں حفیظ شیخ کی فتح کا اعلان کرنے آئی ہوں ،فردوس عاشق

اسلام آباد : : معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ پاکستان کی سیاست میں نوٹ کی سیاست دفن ہونے جارہی ہے،  میں حفیظ شیخ کی فتح کا اعلان کرنے آئی ہوں۔

یہ بات انہوں نے پارلیمنٹ ہاؤس کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ سینیٹ انتخاب کی ووٹنگ کے نتائج سے حقیقت سامنے آئے گی، پاکستان کی سیاست میں نوٹ کی سیاست دفن ہونے جارہی ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ مخالفین سینیٹ میں ہاری ہوئی بازی کے لیے ہاتھ پاؤں مار رہے ہیں، ہر آنے والا دن عمران خان کے مؤقف کو درست ثابت کررہا ہے، پی ڈی ایم کے پلیٹ فارم سے کرپشن کے بت بے نقاب ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ووٹ کو عزت دینے والوں نے وقت آنے پر پسپائی اختیار کی، ایوان کے لیے چھترا منڈی لگائی گئی
سینیٹ کی سیٹ کے لیے پیپلزپارٹی نے جمہوریت کو نقصان پہنچایا۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ ووٹوں کی خریداری والی ویڈیو کے بعد جاتی امرا میں خاموشی چھائی ہوئی ہے اور ،راج کماری صاحبہ کا ٹوئٹر بھی خاموش ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ میں حفیظ شیخ کی فتح کا اعلان کرنے آئی ہوں ایک بہن ہونے کی حیثیت سے دعا دینے آئی ہوں۔ حفیظ شیخ پاکستان کا خوبصورت درخشاں چہرہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ حفیظ شیخ پاکستان کو مشکلات سے باہر نکالنے میں کامیاب ہوئے۔وہ صرف پی ٹی آئی کی ہی نہیں ملک کی بھی ضرورت ہے۔

فردوس عاشق اعوان کا مزید کہنا تھا کہ معاشی محاذ پر جو کمانڈر کھڑا ہے اسے طاقت دینے کی ضرورت ہے ووٹوں کی طاقت ان کا اسلحہ بارود ثابت ہوگا۔ ووٹوں کی طاقت کومعاشی محاذ پر عوام کی بہتری کیلئےاستعمال کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں