The news is by your side.

Advertisement

روڈ ٹو مکہ منصوبے میں شمولیت پر سعودی فرمانروا اور ولی عہد کا شکریہ

اسلام آباد: معاونِ خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا روڈ ٹو مکہ منصوبے میں شمولیت پرسعودی فرمانروااورولی عہد کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا سعودی قیادت کا وزیراعظم پر اعتماد کا اظہار ہے ، حجاج کوحق لوٹانا عمران خان کی سیاسی بصیرت کا منہ بولتا ثبوت ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاونِ خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں روڈ ٹو مکہ منصوبے میں شمولیت پر سعودی فرمانروااورولی عہد کا شکریہ ادا کیا اور کہا منصوبے میں پاکستان کی شمولیت سعودی قیادت کا وزیراعظم عمران خان پر اعتماد اور پاکستان کے عوام کے ساتھ اظہارِ یکجہتی کا اظہار ہے۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا حجاج کوحق لوٹانا عمران خان کی سیاسی بصیرت کا منہ بولتا ثبوت ہے، حاجیوں کےفی کس اخراجات میں کمی سے عازمین کے لیےآسانیاں ہوں گی۔

ایک اور ٹوئٹ میں معاونِ خصوصی نے کہا احساس پروگرام کے تحت حقداروں کوحق لوٹانا وزیراعظم عمران خان کی محروم طبقات سے محبت، احساس اور عوام دوست پالیسی کا آئینہ دار ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز وزیراعظم عمران خان نے روڈ ٹو مکہ پروجیکٹ کا باضابطہ افتتاح کیا تھا، روڈ ٹو مکہ پروجیکٹ پر عازمین حج نے مسرت کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعظم کو خراج تحسین پیش کیا۔

مزید پڑھیں : وزیر اعظم نے روڈ تو مکہ پروجیکٹ کا افتتاح کر دیا، عازمین حج کا اظہار مسرت

وزیر اعظم کو اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر پراجیکٹ سے متعلق بریفنگ دی گئی، اس موقع پر معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان سمیت دیگر اعلیٰ عہدے دار بھی موجود تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں