The news is by your side.

Advertisement

کابینہ اجلاس، 40 ہزار کے بانڈ کو ختم کرنے کی منظوری دے دی گئی

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ کالا دھن سفید کرنے کے لیے 40 ہزار کے بانڈ کو ختم کیا جارہا ہے، بانڈ کے ساتھ جن سیاست دانوں کا عشق تھا وہ بھی دم توڑے گا۔

تفصیلات کے مطابق کابینہ اجلاس کے بعد میڈیا بریفنگ دیتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ کالا دھن سفید کرنے کے لیے 40 ہزار کے بانڈ کو ختم کیا جارہا ہے، کہیں بھی بانڈ نکلتا تھا تو گھوم گھام کر اپوزیشن کے نام نکلتا تھا۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ حکومت کو آئے 10 ماہ ہوئے ہیں اپوزیشن نے کون سے میڈل جیتے ہیں، عابد شیر علی بھی نواز شریف کی شان میں قصیدے پڑھ چکے ہیں، میاں صاحب 71 سال میں ایسا لیڈر نہیں جو آپ کا علاج کرسکے، عمران خان کے الفاظ آپ گولی سمجھ کر اپنے سینے پر لے لیتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اسٹیل کی نجکاری نہیں کی جائے گی، پاکستان اسٹیل چلانے کے لیے انٹرنیشنل سرمایہ کار آئیں گے، وزیراعظم نے پاکستان اسٹیل پر ای سی سی کے فیصلے کی توثیق کی ہے، پاکستان اسٹیل چلے گی تو معیشت کا پہیہ چلے گا۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ وزیراعظم کا وژن اوورسیز پاکستانیوں کو پارٹنر شپ میں لانا ہے، ہرحال میں اوورسیز پاکستانیوں کو سہولیات فراہم کرنا ہے، وزیراعظم نے اوورسیز پاکستانیوں کے لیے بائیو میٹرک کی آسان شرائط کی ہدایت کی، عمران خان نے گورنر اسٹیٹ بینک سے کہا کہ بائیومیٹرک کا دوسرا طریقہ ڈھونڈیں۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ وزیراعظم نے ہدایات دی ہیں قانون کا یکساں اطلاق ہونا چاہئے، مجرموں کی دل کی دھڑکن ٹھیک رکھنے کے لیے 21 ڈاکٹرز موجود ہیں، ایک بیمار کے لیے 100 انار ہیں مگر وہ پھر بھی راضی نہیں ہیں، حکومت کو نواز شریف کی صحت کا بہت خیال ہے۔

انہوں نے کہا کہ شمالی کوریا سے ویزوں کے طریقہ کار کی کابینہ نے منظوری دی ہے، شمالی کوریا کے ساتھ ورک ویزہ کی منطوری دی گئی۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ سی ڈی اے کا پہلا قانون 1960 میں بنا، وزیراعظم نے ہدایت کی سی ڈی اے نیا ماسٹر پلان بنائے، پینے کا صاف پانی پاکستان کی سب سے اہم ضرورت ہے، گرین بیلٹ پر قبضہ ہے، سی ڈی اے اس پر ایکشن لے، کوئی نئی قانون سازی کی ضرورت ہے تو کابینہ میں لایا جائے، سی ڈی اے مین ٹیننس نہیں کرسکتا، سی ڈی اے کو بلڈنگ کنسٹرکشن، نیو ہاؤسنگ کی طرف جانا چاہئے، سی ڈی اے کے اسپیشل آڈٹ کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آبادمیں 12 ہزار گھروں کی ضرورت کو فوری پورا کیا جائے گا، ہمارے ہاں بڑا مسئلہ بیروزگاری ہے، ہمارا نوجوان ڈگریاں لے کر گھوم رہا ہے نوکریاں نہیں ہیں، یوتھ امپلائی منٹ آرگنائزیشن اتھارٹی بنائی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں