The news is by your side.

Advertisement

‘عوامی دولت اور وسائل کا محافظ عمران خان ملک کا سربراہ ہے’

لاہور : معاون خصوصی اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ سرکاری اخراجات میں ریکارڈ کمی اس بات کی عکاس ہے کہ عوامی دولت اور وسائل کا محافظ عمران خان ملک کا سربراہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی اطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ وزیر اعظم نے کفایت شعاری کاسلسلہ اپنی ذات سےشروع کیا ، وزیراعظم آفس کے اخراجات میں 29 فیصد اور وزیراعظم ہاؤس کے اخراجات میں 49 فیصد کمی ہوئی، کفایت شعاری کاسلسلہ وزیر اعظم ہاؤس، آفس تک محدود نہیں ، وفاقی وصوبائی کابینہ اراکین بھی کفایت شعاری مہم پرعمل پیرا ہیں، فضول خرچیوں کے بغیر بھی امور سلطنت انجام دیے جاسکتے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ سرکاری اخراجات میں ریکارڈ کمی اس بات کی عکاس ہے کہ عوامی دولت اور وسائل کا محافظ عمران خان ملک کا سربراہ ہے۔ جبکہ ذاتی مفادات کے پجاری ماضی کے حکمران کیمپ آفسز کے نام پر درندوں کی طرح بے رحمی سے قومی وسائل اور دولت لوٹتے رہے۔

خیال رہے پی ٹی آئی حکومت کے کفایت شعاری مہم کے نتائج سامنے آنے کا سلسلہ جاری ہے، وزیر اعظم کی کفایت شعاری مہم کے نتیجے میں مختلف اداروں اور گورنمنٹ ہاؤسز میں بڑے پیمانے پر بچت ہو رہی ہے۔

ترجمانوں کے اجلاس میں بتایا گیا تھا کہ وزیر اعظم آفس اور وزیر اعظم ہاؤس میں اخراجات کی مد میں کروڑوں روپے بچائے گئے ہیں، وزیر اعظم مشکل معاشی حالات میں اخراجات 49 فی صد تک کم کرنے میں کامیاب ہو گئے۔

وزیر اعظم نے صواب دیدی اختیارات کے تحت نہ کوئی تحائف دیے نہ کیش ایوارڈز، اس وقت وزیر اعظم ہاؤس کے اخراجات 180 ملین روپے تک کم ہو چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں