The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم نے حفیظ شیخ اور معاشی ٹیم کو ٹارگٹس دے دیے

عمر ایوب کو وزارت پٹرولیم کا اضافی چارج دیا جا رہا ہے : فردوس عاشق اعوان

اسلام آباد: مشیر  اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ وزیر اعظم عمران خان سے معاشی ٹیم کی ملاقات ہوئی، جسے نئی ذمے داریاں دی گئی ہیں.

ان خیالات کا اظہار  انھوں نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان نے حفیظ شیخ کو  اہم ٹارگٹس دیے ہیں۔

اپوزیشن پارلیمنٹ کو ہائی جیک کرنے کی کوشش کرے گی، تو مسائل جنم لیں گے

فردوس عاشق اعوان

انھوں نے کہا کہ وزیراعظم ایران اورچین کا دورے کرنے جارہے ہیں، عوام کو مہنگائی کے بوجھ سے نکالنا ٹارگٹ ہے، عمر ایوب کو وزارت پٹرولیم کا اضافی چارج دیا جا رہا ہے، مختلف وزارتوں کو ٹارگٹ دیے گئے ہیں، رمضان میں عوام کو ریلیف دینا چاہتے ہیں، اپوزیشن کواپنا کردار ذمہ داری سے اداکرنا ہے، اپوزیشن مفاہمت کو کمزور سمجھے گی، تو مسائل ہوں گے۔

مزید پڑھیں: وزیراعظم کا ایک بار پھر اپنے دونوں وزرائے اعلیٰ پراعتماد کا اظہار

انھوں نے کہا کہ حکومت کی جانب سےاپوزیشن کو مکمل سپورٹ کریں گے، یقینی بنارہے ہیں کہ آئندہ کے بجٹ میں عوام کو ریلیف ملے گا، اپوزیشن کے بغیر  پارلیمنٹ اور جمہوریت نہیں چل سکتی، اپوزیشن عوام کے مسائل کے حل میں مدد کرے گی، تو تعاون کریں گے، اپوزیشن پارلیمنٹ کو ہائی جیک کرنے کی کوشش کرے گی، تو مسائل جنم لیں گے۔

جب فردوس عاشق ایوان سے سوال کیا گیا کہ اسدعمر کو کون منانے جائے گا؟ تو انھوں نے جواب دیا کہ منایا اسے جاتا ہے، جو روٹھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں