نوشہرہ: کار پر فائرنگ، بچی جاں بحق، 3 افراد زخمی: KPK: FIRING: POLICE
The news is by your side.

Advertisement

نوشہرہ: کار پر فائرنگ، بچی جاں بحق، 3 افراد زخمی

اکبر پورہ: خیبر پختونخواہ کے ضلع نوشہرہ میں کار پر فائرنگ ہوئی جس کے نتیجے میں ایک بچی جاں بحق اور تین افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یہ افسوس ناک واقعہ نوشہرہ کے علاقے اکبرپورہ میں پیش آیا جہاں نامعلوم افراد نے کار پر فائرنگ کردی جس کے باعث بچی کی موت واقع ہوئی اور تین افراد زخمی بھی ہوئے۔

مقامی پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے میں زخمی ہونے والوں میں 2 خواتین اور بچی شامل ہے، جبکہ فائرنگ کا واقعہ جائیداد کے تنازع کا شاخسانہ لگتا ہے۔

پولیس کا یہ بھی کہنا تھا کہ فائرنگ کے بعد ملزمان فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے جبکہ زخمیوں کو پشاور کے ایل آر ایچ منتقل کردیا گیا ہے۔

نوشہرہ میں فائرنگ‘ماں اپنے2بچوں سمیت جاں بحق

یاد رہے کہ گذشتہ سال جنوری میں صوبہ خیبرپختونخواہ کے ضلع نوشہرہ میں دو فریقین کے درمیان فائرنگ کے نتیجے میں 3 افراد جان کی بازی ہارگئے تھے۔

خیال رہے کہ نوشہرہ کےعلاقے ڈاگ بیسود میں کرکٹ کھیلنے کے دوران بچوں کی لڑائی میں بڑے بھی کود پڑے تھے بعد ازاں ایک دوسرے پر فائرنگ کردی، جس سے ماں اپنے 2 بچوں سمیت جاں بحق ہوگئی تھی۔

واضح رہے کہ خیبرپختونخوا سمیت ملک کے دیگر صوبوں میں جائیداد کے تنازع کے علاوہ معمولی جھگڑوں پر بھی فائرنگ کے واقعات پیش آتے رہے ہیں،جن میں کئی قیمتی انسانی جانیں ضائع ہوتی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں