The news is by your side.

Advertisement

سمندر سے انتہائی خطرناک مخلوق برآمد، ماہی گیر خوف سے کانپ اٹھے

الاسکا : آپ نے کارٹون اور اینیمیٹڈ فلموں تو خوفناک اور دیوقامت مچھلیاں تو یقیناً دیکھی ہوں گی لیکن ان دنوں سوشل میڈیا پر حقیقت میں ایک ایسی مچھلی کی تصاویر وائرل ہورہی ہیں جس کو اچانک دیکھ کر انسان خوفزدہ ہوجائے۔

امریکی ریاست الاسکا کے کھلے سمندر میں موجود ماہی گیر اس وقت شدید خوفزدہ ہوگئے جب ان کے جال میں انتہائی خطرناک سمندری مخلوق پھنس گئی جسے دیکھ کر کشتی میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سوشل میڈیا پر اس کی تصاویر دیکھتے ہی دیکھتے وائرل ہوگئیں، سیکنڑوں صارفین نے کمنٹس میں اسے دیکھ کر حیرت کا اظہار کیا۔

تصاویر میں ماہی گیر کے ہاتھ میں بڑے سانپ کی مماثلت رکھنے والی اژدہا نما مچھلی کے جبڑے کو دیکھا جاسکتا ہے، اس کے جبڑے میں بڑے نوک دار دانت اس کے خوفناک ہونے کی علامت ہیں ۔

اس غیر معمولی مخلوق کو رواں ماہ کے شروع میں الاسکن واٹر میں39 سالہ ماہی گیر نیٹ ایتھن اسزاک اور اس کے عملے نے پکڑا تھا۔ فیس بک پر کی گئی پوسٹ میں نیٹ ایتھن نے اسے سمندری بھیڑیا کا نام دیا۔

تصاویر میں اس خوفناک سمندری مخلوق کے ناقابل یقین حد تک بڑے جبڑوں کو بہت قریب سے دکھایا گیا ہے جہاں اس کے تیز دانتوں واضح طور پر نظر آرہے ہیں ایک اور تصویر میں مچھلی کی پوری لمبائی ماہی گیر کے قد کی لمبائی سے آدھی بتائی گئی ہے۔

نیٹ کا کہنا تھا کہ جب ہم نے اسے دیکھا کہ اس کا جبڑا بہت خطرناک ہے اور ہم اس کے کاٹنے کا شکار ہوسکتے ہیں تو اس لیے ہم بہت محتاط رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں