The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ کے لیے فلائٹ آپریشن، پہلی پرواز کی بکنگ ابھی سے مکمل ہو گئی

کراچی: برطانیہ کے لیے براہ راست پروازوں پر مبنی پی آئی اے کے فلائٹ آپریشن میں پہلی پرواز کی بکنگ ابھی سے مکمل ہو گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کے ترجمان نے کہا ہے کہ برطانیہ کے لیے براہ راست پروازوں پر بکنگ کا آغاز ہو گیا ہے اور پہلی پرواز ابھی سے پُر ہوگئی ہے۔

ترجمان عبداللہ خان نے بتایا کہ پی آئی اے کے پاس اعلیٰ سروس کے ساتھ محدود تعداد میں نشستیں موجود ہیں جن کی بکنگ جاری ہے، قومی ایئرلائن ان پروازوں پر 45 کلو فی مسافر بیگج کی سہولت بھی مہیا کر رہا ہے۔

پی آئی اے کے مسافروں کو دوران پرواز ان فلائٹ انٹرٹینمنٹ کی سہولت بھی میسر ہوگی، ترجمان کا کہنا ہے کہ ایئر لائن کو درخواستیں موصول ہوئی ہیں کہ مانچسٹر سے زیادہ سے زیادہ پروازیں چلائی جائیں۔

واضح رہے کہ پی آئی اے کی پروازوں کی معطلی کے بعد دیگر ایئر لائنز نے کرائے غیر معمولی طور پر بڑھا دیے تھے، ان پروازوں کے چلنے کے بعد کرائے واپس عام سطح پر آنا متوقع ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پی آئی اے نے بتایا تھا کہ برطانیہ کے لیے فلائٹ آپریشن بحال کر نے کے لیے متبادل اتنظامات کر لیے گئے ہیں، اس سلسلے میں قومی ایئر لائن اور پرتگالی فضائی کمپنی کے مابین معاہدہ کیا گیا ہے، جس کے تحت 300 سے زائد نشستوں والے جدید ایئر بس 330 A کے ذریعے پروازیں چلائی جا رہی ہیں، اس میں اکنامی اور بزنس کلاس میں جدید اور آرام دہ نشستیں ہیں۔

ترجمان کے مطابق طیارے میں سماجی فاصلے کا خیال رکھا جائے گا، پی آئی اے 14 اگست کو برطانیہ سے آپریشن شروع کرے گی، پرواز پی کے 9702 PK مانچسٹر سے 250 سے زائد مسافروں کو لے کر اسلام آباد روانہ ہوگی، 15 اگست کو پرواز پی کے 9785 اسلام آباد سے لندن کے لیے روانہ ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں