فلوریڈا میں فائرنگ، دو خواتین ہلاک پانچ افراد زخمی -
The news is by your side.

Advertisement

فلوریڈا میں فائرنگ، دو خواتین ہلاک پانچ افراد زخمی

تالاہاسی: امریکی ریاست فلوریڈا میں شوٹنگ کا واقعہ پیش آیا ہے جس میں دو خواتین ہلاک جبکہ پانچ افراد زخمی ہوئے ہیں، حملہ آور بھی موقع پر ہی ہلاک ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق فلوریڈا کے شہر تالاہاسی میں گزشتہ شام ایک ہاٹ یوگا اسٹوڈیو میں فائرنگ کا واقعہ پیش آیا جہاں 40 سالہ اسکاٹ پال بائرلے نے عوام پر ایک دم فائرنگ کردی۔

اسکاٹ کی اسٹودیو میں کی جانے والی فائرنگ کے نتیجے میں 61 سالہ نینسی وین اور 21 سالہ مورا بنکلے موقع پر ہی اپنی جان کی بازی ہار گئیں ، سانحے میں پانچ دیگر افراد زخمی ہوئے جن میں سےدو تاحال اسپتال میں داخل ہیں جبکہ تین کو طبی امداد دے کر گھر بھیج دیا گیا۔

شہر کے پولیس چیف مائیکل ڈی لیو کا کہنا ہے کہ حملہ کرنے کے بعد حملہ آور نے بندوق اپنی طرف بھی گھمالی ، پولیس جب موقع پر پہنچی تو حملہ آور بھی ہلاک ہوچکا تھا۔ پولیس کے مطابق یہ سارا واقعہ کل ساڑھے تین منٹ میں پیش آیا ۔ کئی ایسے لوگ بھی ہیں جن کو گن کے بٹ سے ضرب ماری گئی ہے اور آثار ہیں کہ یہاں کافی جھگڑا بھی ہوا ہے۔

اس حوالے سے تالاہاسی کے میئر کا کہنا ہے کہ گن وائلنس کا کوئی بھی واقعہ قبول نہیں او ر میں اس معاملے پر پولیس سے مسلسل رابطے میں ہوں ۔ وہ ان دنوں ڈیموکریٹک امید وار کی فلوریڈا کے گورنر کے لیے چلائی جانے والی مہم کے سبب شہر سے باہر ہیں، تاہم انہوں نے فی الفور واپسی کا اعلان بھی کردیا۔

یاد رہے کہ امریکا میں اس قسم کے واقعات آئے روز پیش آتے ہیں اور ا س کا سبب وہاں کے معاشرے میں پھیلی بے یقینی اور اسلحے تک باآسانی رسائی ہے ، رواں سال جب اسکولوں میں اس نوعیت کے حملوں کی تعداد بڑھ گئی تو عوام نے بڑے پیمانے پر احتجاج کرتے ہوئے ملک میں گن کلچرل کو کنٹرول کرنے کا مطالبہ کیا تھا تاہم ٹرمپ حکومت نے یہ معاملہ سرد خانے کی نظر کردیا۔

یاد رہے کہ رواں برس جولائی میں امریکی ریاست ٹیکساس کےعلاقے رابزٹاؤن کے نرسنگ ہوم میں نامعلوم حملہ آور نے گھس کر اندھا دھند فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں ایک خاتون سمیت 4 افراد جان کی بازی ہار گئے۔

پولیس حکام کے مطابق 4 افراد کو قتل کرنے کے بعد اس حملہ آور نے بھی خود کو گولی مارکرخودکشی کرلی تھی ۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں