پیر, مئی 20, 2024
اشتہار

دفتر خارجہ کا امریکا کا پاکستان میں عام انتخابات میں دھاندلی کی تحقیقات کے مطالبے پر ردعمل

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد: امریکا کی جانب سے پاکستان کے انتخابات میں دھاندلی کی تحقیقات کے مطالبے پر دفتر خارجہ کا ردعمل سامنے آگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ہفتہ وار پریس کانفرنس میں امریکا کی جانب سے پاکستان کے انتخابات میں دھاندلی کی تحقیقات کے مطالبے پر دفتر خارجہ نے کہا کہ دولت مشترکہ کی جانب سے پاکستان کے انتخابات کو شفاف قرار دیا گیا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ پاکستان میں انتخابی عمل پاکستان کا اندرونی و خود مختار معاملہ ہے، پاکستان اپنی آئینی ذمہ داریوں کو سنجیدگی سے لیتا ہے، ہم اپنی آئینی ذمہ داریاں بھرپورانداز میں نبھاتے ہیں۔

- Advertisement -

امریکا کا پاکستان میں عام انتخابات کے دوران دھاندلی کے الزامات کی تحقیقات کا مطالبہ

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہمیں اس حوالے سے غیر ملکی نصیحتوں کی ضرورت نہیں ہے، پاکستان نے انتخابات کے دوران غیر ملکی مبصرین اور دولت مشترکہ مبصرین کا خیر مقدم کیا۔

واضح رہے کہ امریکا نے ایک بار پھر پاکستان میں عام انتخابات کے دوران دھاندلی کے الزامات کی تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے۔

میتھیو ملر نے اپنی پریس بریفنگ میں کہا تھا کہ امریکا نے پاکستان میں انتخابات میں دھاندلی کےالزامات کی تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے، الزامات کے سوال پر ہمارا یہی جواب ہے کہ تحقیقات مناسب قدم ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں انتخابات مسابقتی تھے، دنیا بھر میں کہیں بھی ایسے الزامات کی تحقیقات اور حل ہونا چاہیے۔ ہم ان الزامات کی تحقیقات کا مطالبہ کرتے رہیں گے۔

Comments

اہم ترین

راجہ محسن اعجاز
راجہ محسن اعجاز
راجہ محسن اعجاز اسلام آباد سے خارجہ اور سفارتی امور کی کوریج کرنے والے اے آر وائی نیوز کے خصوصی نمائندے ہیں

مزید خبریں