The news is by your side.

اسٹار فٹبال کرسٹیانو رونالڈو نے لیونل میسی کی تعریف میں کیا کہا؟

فٹبال کی دنیا کے عظیم کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو نے میسی کے حوالے سے پہلی بار کھل کر بات کی اور انہیں جادو گر کھلاڑی قرار دیا۔

کرسٹیانو رونالڈو نے لیونل میسی دونوں ہی فٹبالرز نے عالمی سطح پر فٹبال کے نئے اسٹینڈرڈ سیٹ کیے ہوئے ہیں اور دونوں نے اپنی ٹیموں کے لیے کئی ٹرافیاں جیتیں ہیں۔

حال ہی میں رونالڈو نے ایک انٹرویو کے دوران اپنے موجودہ کلب مانچسٹر یونائیٹڈ اور مینیجر ایرک ٹین ہیگ کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا۔

 اس کے علاوہ رونالڈو نے اپنے سابق ساتھی کھلاڑیوں گیری نیویل اور وین رونی کو بھی خود کو تنقید کا نشانہ بنانے پر آڑے ہاتھوں لیا۔

انٹرویو میں انہوں نے طویل عرصے سے اپنے مخالف کھیلنے والے لیونل میسی کی تعریف کرتے ہوئے انہیں ایک جادوگر کھلاڑی قرار دیا۔

رونالڈو کا کہنا تھا کہ ہم 16 سال سے ایک دوسرے کے خلاف کھیل رہے ہیں، اس لیے ہمارا آپس میں گہرا تعلق ہے، ہم آپس میں اس طرح دوست نہیں کہ ایک دوسرے کے گھر پر رہتے ہوں یا فون پر بات کرتے ہوں لیکن یہ تعلق ٹیم کے ایک ساتھی کی طرح کا ہے۔

رونالڈو نے مزید کہا کہ میسی ایک ایسی شخصیت ہے جس کی میں دل سے عزت کرتا ہوں، یہاں تک کہ اس کی اہلیہ اور میری گرل فرینڈو جو ارجنٹائن سے ہیں ان کی بھی عزت کرتا ہوں۔

 فٹبال کی دنیا کے عظیم کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو نے انٹرویو میں کہا کہ میسی سے متعلق کہنا چاہتا ہوں کہ ایک عظیم شخص جس نے فٹبال کے لیے بہت کچھ کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں