The news is by your side.

Advertisement

عمان نے کرونا وائرس کے خاتمے کے لیے نیا قدم اٹھا لیا

مسقط: سلطنت عمان نے کرونا وائرس کی وبا کے خلاف جنگ میں ایک نئی حکمت عملی اختیار کر لی ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق سلطنت میں کرونا وائرس کے خاتمے کے سلسلے میں عمان نے ایک نیا پلیٹ فارم متعارف کرا دیا ہے۔

اس نئے پلیٹ فارم کو ‘عمان بحالی کی سمت’ کا نام دیا گیا ہے، جس سے مملکت میں کو وِڈ 19 سے بحالی کے ہدف کے حصول کے لیے کی جانے والی تمام کوششوں کی عکاسی ہوتی ہے۔

ایک بیان میں بتایا گیا کہ اب تک عمان میں کرونا وائرس کی وبا کے خاتمے کے لیے جتنی کوششیں بروئے کار لائی گئی ہیں، ان کی عکاسی کے لیے ‘عمان بحالی کی سمت’ نامی پلیٹ فارم متعارف کرایا گیا ہے۔

گورنمنٹ کمیونی کیشن سینٹر عمان کی جانب سے جاری آن لائن بیان میں کہا گیا کہ یہ پلیٹ فارم سلطان ہیثم بن طارق کی ہدایات کی روشنی میں متعارف کرایا گیا ہے، جس سے موجودہ حالات میں بقائے باہمی کی اہمیت کا اندازہ ہوتا ہے، اور بحالی کے ہدف تک پہنچنے کے لیے عزم کے ایک نئے مرحلے میں داخل ہونے کا اشارہ ملتا ہے۔

سلطنت عمان میں لاک ڈاؤن ختم کرنے کا اعلان

بیان میں یہ بھی کہا گیا کہ عمان بحالی کی سمت کا یہ پلیٹ فارم ہفتے کو لانچ کیا گیا ہے جو ہدف کے حصول کی کوششوں کا ایک عکس ہے۔

واضح رہے کہ عمان میں کرونا وائرس کے اب تک 24,524 کیسز سامنے آ چکے ہیں، جن میں 108 مریض جاں بحق جب کہ 9,533 مریض صحت یاب ہوئے۔ عمان میں زیر علاج مریضوں کی تعداد 14,883 ہے، جب کہ مملکت میں اب تک 1 لاکھ 43 ہزار کرونا ٹیسٹ کیے جا چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں