The news is by your side.

Advertisement

غیر ملکی کرکٹرز نے تھلیسمیا کے شکار بچوں کے دل جیت لیے

کراچی: پی ایس ایل میں شرکت کے لیے پاکستان آنے والے سابق بین الاقوامی کرکٹرز نے خون کی بیماریوں میں مبتلا بچوں کے لیے خون کے عطیات کی اپیل کی ہے۔

دنیائے کرکٹ کے عظیم کھلاڑیوں سابق آسٹریلوی فاسٹ بالر سائمن ٹوفل، سابق ویسٹ انڈین ٹیسٹ کرکٹر کرٹلے امبروز،کمنٹریٹر بیری ولکسن نے کراچی میں خون کی بیماریوں کا شکار بچوں کے علاج کے رفاہی ادارے عمیر ثناء فائونڈیشن کا دورہ کیا اور تھیلے سیمیا کے مریض بچوں کے ہمراہ کیک کاٹا۔

کرکٹرز نے ڈے کیئر سینٹر میں زیر علاج بچوں سے ملاقات کی اور ان میں تحائف بھی تقسیم کیے۔ سائمن ٹوفل نے تھیلے سیمیا کے بچوں کے لئے خون کا عطیہ بھی کیا۔

سابق کرکٹرز کا کہنا تھا کہ تھیلےسمیا ایک موروثی مرض ہے ، جس کی روک تھام کے لئے نوجوان نسل کو آگے آکر نہ صرف یہ کہ کردار ادا کرنا پڑے گا بلکہ ان بچوں کی زندگیوں کو برقرار رکھنے کے لیے خون کا عطیہ بھی کرنا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ کراچی آکر اور تھیلے سیمیا کے بچوں سے ملاقات کر کے بہت خوشی ہوئی،پاکستانیوں کو ایسے بچوں کے بارے میں سوچنا چاہیےاوراس مرض کے حوالے سے آگاہی فراہم کرنی چاہیے۔

اس موقع پر ڈاکٹر کاشف انصاری اور ڈاکٹر ثاقب انصاری نے کو ملک سے تھیلے سیمیا کے خاتمے کے لیے رفاہی ادارے کی سرگرمیوں اور خدمات کے حوالے سے بریفنگ دی اور کہا کہ عمیر ثناء فائونڈیشن گزشتہ پندرہ سال سے نہ صرف تھیلے سیمیا کے بچوں کو علاج معالجے کی سہولت فراہم کر رہی ہے بلکہ ملک سے اس مرض کے خاتمے کے لیے بھی جدوجہد کر رہی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں