The news is by your side.

Advertisement

دباؤ میں نہیں آئینگے، چیف الیکشن کمشنر، فارن فنڈنگ کیس سماعت 10 مئی تک ملتوی

الیکشن کمیشن میں پی ٹی آئی کے فارن فنڈنگ کیس کی سماعت ہوئی، تین رکنی بینچ نے فریقین کے وکلا کے دلائل سننے کے بعد سماعت 10 مئی تک ملتوی کردی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق الیکشن کمیشن میں پی ٹی آئی فارن فنڈنگ کیس کی سماعت ہوئی تین رکنی بینچ کے سامنے پی ٹی آئی کے وکیل انور منصور نے اپنے دلائل جاری رکھے۔

پی ٹی آئی کے وکیل انور منصور نے سماعت کے آغاز پر اسلام آباد ہائیکورٹ کا فیصلہ پڑھ کر سنایا اور استدعا کی کہ تمام پارٹیز کی فارن فنڈنگ کی اسکروٹنی کمیٹی کے فیصلے تک مؤخر کیا جائے۔

چیف الیکشن کمشنر نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ آپ کا دل میں بہت احترام ہے مگر تینوں پارٹیز کے فارن فنڈنگزکیس مختلف اسٹیج پر ہیں۔

وکیل انور منصور نے دلائل دیتے ہوئے کہا کہ سپریم کورٹ نے 2018 میں کہا تھا پانچ سال کے اکاوئنٹس کی تفصیلات دیکھیں، آپ دوسروں کواس لیول پر لیکرنہیں آتے تو یہ درست نہیں، ہمارے دستاویزات درخواست گزار کو دیئےگئے لیکن ہمیں دوسری پارٹیز کے دستاویز نہیں دیے جا رہے۔

اس پر چیف الیکشن کمشنر نے کہا کہ ہم نے دستاویزات فراہمی کا حکم دے دیا ہے جبکہ ہائیکورٹ نے ہمیں نوٹس کیا ہے ہم وہاں جواب دینگے۔

پی ٹی آئی کے وکیل نے مزید دلائل دیتے ہوئے کہا کہ جب تک باقی کیسز اس لیول پر نہیں آتے کیس نہیں چل سکتا ہمیں برابر کی پلینگ فیلڈ دیں، جس پر ممبر سندھ نے استفسار کیا کہ کیا آپ چاہتے ہیں 8 سال کا کیس ڈسپوز آف ہوجائے۔

بعد ازاں کیس کے مدعی اکبر ایس بابر کے وکیل احمد حسن نے دلائل شروع کیے اور کہا کہ انہوں نے آرڈر اپنی مرضی سے پڑھا ہے، یہ کیسے ہو سکتا ہے کہ سارے کیس اکٹھے چلیں، یہ متضاد لائل ہیں، فیصلے سے ان کا الیکشن متاثر ہوگا۔

اس پر ممبر سندھ نثار درانی نے کہا کہ الیکشن کمیشن کو اپنے مینڈیٹ کا پتہ ہے کہ کیا کرنا ہے۔

وکیل انور منصور نے اپنے دلائل میں مزید کہا کہ الیکشن کمیشن نے73جماعتوں کے اکاؤنٹس کی چھان بین نہیں کی، الیکشن کمیشن فارن فنڈنگ کیس عید کے بعد سماعت کیلیےمقرر کرے،عید کے بعد نئے سرے سے دلائل دوں گا اور جن کمپنیز کی طرف سے فنڈنگ آئی ہے کلیئر کروں گا۔

چیف الیکشن کمشنر نے کہا کہ 30 دن کے فیصلے والی بات آپ لے کر آئے تھے، جس پر وکیل انور منصور نے کہا کہ میں نے نہیں بلکہ ہم پر 30 دن کا فیصلہ مسلط کیا گیا۔

چیف الیکشن کمشنر نے رولنگ دیتے ہوئے کہا کہ الیکشن کمیشن کو اللہ تعالیٰ نے ہمت دی ہے ہم دباؤ میں نہیں آئیں گے، پی ٹی آئی فارن فنڈنگ کیس کی سماعت سے نہیں روکا گیا، 101 سیاسی جماعتوں کے اکاوئنٹس کی چھان بین کی ہے اور ہم نے آپ کی پسند کی تاریخ دی ہے۔

الیکشن کمیشن نے کیس کی سماعت 10 مئی تک ملتوی کردی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں