سعودی کینیڈا تنازعہ: پاکستان کا سعودی عرب کی حمایت کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

سعودی کینیڈا تنازعہ: پاکستان کا سعودی عرب کی حمایت کا اعلان

اسلام آباد: دفتر خارجہ نے اپنے اعلامیے میں کہا ہے کہ پاکستان کو سعودی عرب اور کینیڈا کے درمیان جاری سفارتی تنازعے پر تشویش ہے اور وہ سعودی عرب کے ساتھ کھڑا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے سعودی کینیڈا تنازعے میں اپنی پوزیشن واضح کرتے ہوئے مغربی دنیا کو واضح پیغام دیا ہے کہ وہ مملکتِ سعودی عربیہ کے مفاد کے ساتھ کھڑا ہے۔

دفتر خارجہ سے جاری اعلامیے کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ’پاکستان کو سعودی عرب اور کینیڈا تنازعے پر تشویش ہے، موجودہ صورتِ حال میں پاکستان سعودی عرب کے ساتھ ہے۔‘

ترجمان کا کہنا تھا کہ پاکستان تمام ممالک کی خود مختاری اور عدم مداخلت پر یقین رکھتا ہے، یہ دونوں اصول اقوامِ متحدہ اور بین الاقوامی قوانین کے مطابق ہیں۔

کینیڈا کو اپنی غلطیاں درست کرنے کی ضرورت ہے: سعودی عرب

ترجمان نے واضح کیا کہ اصولوں کی بنیاد پر پاکستان سعودی عرب کے مؤقف کی حمایت کرتا ہے۔ مزید کہا کہ ہم او آئی سی کے بیان کی حمایت کرتے ہیں۔

دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا کہ سعودی عرب خطے میں نمایاں مقام رکھتا ہے، کسی ملک کو اس کے داخلی معاملات میں مداخلت کا حق حاصل نہیں ہے۔

کینیڈا کا سعودی عرب سے معافی مانگنے سے انکار

دوسری طرف آج ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے سعودی وزیرِ خارجہ عادل بن احمد الجبير کا کہنا تھا کہ اس معاملے میں ثالثی کی کوئی گنجائش نہیں، ایک غلطی کی گئی جسے سدھارنا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں