The news is by your side.

Advertisement

سابقہ خارجہ سیکریٹریز کا اجلاس، خارجہ پالیسی امور پر مشاورتی سلسلہ جاری رکھنے پر اتفاق

اسلام آباد: سابقہ خارجہ سیکریٹریز کے مشاورتی اجلاس میں خارجہ پالیسی امور پر مشاورتی سلسلہ جاری رکھنے پر اتفاق کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کی زیر صدارت سابقہ خارجہ سیکریٹریز کا مشاورتی اجلاس منعقد ہوا، جس میں خارجہ پالیسی امور پر مشاورتی سلسلہ تواتر سے جاری رکھنے پر اتفاق کیا گیا۔

اجلاس میں وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے سابقہ خارجہ سیکریٹریز کو صدر سیکورٹی کونسل کو لکھے گئے حالیہ خط کے مندرجات سے آگاہ کیا۔ اجلاس میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت اور خطے میں امن کی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ آج مقبوضہ کشمیر میں کرفیو کے نفاذ کو 145 دن ہو گئے، بھارت نے ذرایع مواصلات پر پابندی عائد کر رکھی ہے، بھارت نے دنیا کو کشمیر کے اصل حقائق تک رسائی سے محروم رکھا، مودی سرکار کی ہندوتوا سوچ نے بھارت کو تقسیم کر دیا۔

انھوں نے کہا کہ سیکولر بھارت کے حامی شہریت کے متنازع قانون، این آر سی کے خلاف سراپا احتجاج ہیں، مودی حکومت کی کشمیر میں لگائی آگ پورے بھارت میں پھیل گئی ہے، بھارت دنیا کی توجہ ہٹانے کے لیے ایل او سی کی خلاف ورزیاں کر رہا ہے۔ لیکن مسلح افواج اور قوم کا بچہ بچہ اس ارض وطن کی حفاظت کے لیے پر عزم ہے، پاکستان بھارتی مظالم کو ہر پلیٹ فارم پر بے نقاب کر رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں