The news is by your side.

Advertisement

لیجنڈ کرکٹرز اور امریکی سیکریٹری کامرس کی وزیراعظم سے ملاقات

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان سے سابق لیجنڈکرکٹرز نے ملاقات کی اس دوران پاکستان میں کرکٹ کے فروغ سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیراعظم سے ملاقات میں سرگریگ چیپل اور سر ویوین ریچرڈز بھی شریک ہوئے۔ اس موقع پر آسٹریلوی کھلاڑی شین واٹسن اور ذاکرخان بھی موجود تھے۔

کھلاڑیوں نے وزیراعظم سے پاکستان کرکٹ پر تبادلہ خیال کیا، ملاقات میں پی ایس ایل اور پاکستان میں کرکٹ کی بحالی پر بھی گفتگو ہوئی، وزیر اعظم عمران خان اور ویون ریچرڈز نے اپنے دور کی کرکٹ کی یاد بھی تازہ کی۔

بعد ازاں وزیراعظم عمران خان سے امریکی سیکریٹری کامرس نے ملاقات کی۔ وزیراعظم کا کہنا تھا کہ دورہ تعلقات کی بہتری اور معاشی تعاون میں مددگار ثابت ہوگا، امریکا پاکستان کا دوسرا بڑا تجارتی پارٹنر ہے، امریکا پاکستان میں سرمایہ کاری کے مواقعوں سے فائدہ اٹھائے گا۔ وزیراعظم نے دونوں ممالک مں بزنس ٹوبزنس تعاون بڑھانے پر زور دیا۔

انہوں نے کہا کہ کاروبار دوست پالیسیوں سے آسانی کی جس سے بہتری آئی ہے، ای کامرس اور ڈیجیٹل سروس میں سرمایہ کاری کے مواقع ہیں، امریکی کارپوریٹ سیکٹرانرجی، مائننگ اور ٹیکنالوجی سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

اس موقع پر وزیراعظم نے مقبوضہ کشمیر کی صورت حال پر پاکستانی مؤقف سے آگاہ کیا۔ وزیراعظم نے افغان امن عمل میں پاکستانی کردار سے بھی آگاہ کیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں