The news is by your side.

Advertisement

آزمائشی وقت میں بورس جانسن اور اہلخانہ کے ساتھ ہیں، ایمانوئل میکرون

پیرس : فرانسیسی وزیر اعظم ایمانوئل میکرون نے برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کو انتہائی نگہداشت وارڈ میں منتقل کرنے پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فرانسیسی وزیر اعظم میکرون نے برطانوی ہم منصب کےلیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بورس جانسن کا انتہائی نگہداشت وارڈ میں لے جانا سنجیدہ معاملہ ہے۔

انھوں نے برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ میری اس مشکل لمحے میں بورس جانسن، اہل خانہ اور عوام کےلیے نیک خواہشات ہیں۔

ایمانوئل میکرون نے کہا کہ بورس جانسن ایک اچھے انسان اور بہترین دوست ہیں، اس آزمائشی وقت میں ان کی جد صحت یابی کی دعا کرتا ہوں۔

کرونا وائرس، برطانوی وزیراعظم کو آئی سی یو منتقل کردیا

خیال رہے کہ گزشتہ روز برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کی طبیعت مزید خراب ہونے پر انھیں آئی سی یو منتقل کیا گیا، وہ لندن کے سینٹ تھامس اسپتال میں زیر علاج ہیں، بورس جانسن نے وزیر خارجہ ڈومینک راب کو ہدایت کی کہ ان کی طبیعت سنبھلنے تک وہ ذمہ داریاں ادا کریں۔

دوسری طرف برطانوی وزیر خارجہ نے کہا ہے کہ وزیر اعظم کو اسپتال میں بہترین علاج فراہم کیا جا رہا ہے۔ خیال رہے کہ برطانیہ میں کرونا وائرس سے اموات 5373 ہو گئی ہیں، 51 ہزار سے زائد افراد وائرس سے متاثر ہو چکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں