The news is by your side.

Advertisement

پانچ ستمبر سے ———– یو اے ای نے اہم اعلان کر ڈالا

ابوظبی: پانچ ستمبر سے ابوظبی میں دفتری استعداد کار کی گنجائش کتنی ہوگی؟ حکام نے بتادیا۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق ابو ظبی کے سرکاری ادارے اور کمپنیاں پانچ ستمبر سے کام کی جگہوں پر سو فیصد افرادی قوت کے ساتھ واپس آسکتی ہیں، اس بات کا باقاعدہ اعلان آج کردیا گیا ہے۔

اعلان میں کہا گیا کہ تمام ملازمین کو حکومت کی کووڈ ٹیسٹنگ کی ضروریات پر عمل کرنے کی ضرورت ہوگی، ایسے افراد جو مکمل ویکسینیٹڈ ہیں، ان کے ساتھ ساتھ جو لوگ ویکسی نیشن سے مستثنیٰ ہونگے انہیں ‘الہسن ایپ’ پر گرین اسٹیٹس دکھانے کی ضرورت ہوگی جبکہ نان ویکسینیڈ ملازمین کو ہر سات دن بعد کووڈ ٹیسٹ کرانا ہوگا۔

حکام نے واضح کیا کہ تقاضوں پر عمل کرنے میں ناکام رہنے والوں کو کام کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی اور غیر حاضری کو ان کی سالانہ چھٹی یا ماہانہ تنخواہ سے کاٹا کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کرونا وائرس کے باوجود متحدہ عرب امارات کی ایکسپورٹ میں اضافہ

میڈیا رپورٹ کے مطابق ٹیکہ لگانے والے زائرین اور کاہگوں کو الہسن گرین ایپ پر سبز رنگ دکھانا ہوگا، جبکہ نان ویکیسنیڈ افراد کو اڑتالیس گھنٹوں کے اندر منفی پی سی آر ٹیسٹ کا نتیجہ دکھانا چاہیے، گریڈ دس یا اس سے کم عمر کے بچے کے والدین کے لئے ریمورٹ ورکنگ کی اجازت ہوگی جو طبی اجازت اور تعلیمی ادارے کے بیان کی بنیاد پر ذاتی طور پر اسکول حاضری سے مستثنیٰ ہے، آجر سرکاری قواعد وضوابط کی بنیاد پر اضافی اجازت دے سکتے ہیں۔

واضح رہے کہ ابوظبی میں فعال ہونے والے گرین پاس سسٹم نے حال ہی میں عوامی مقامات پر کووڈ ویکسینیڈ رہائشیوں اور سیاحوں کے داخلے پر پابندی عائد کردی ہے۔

یاد رہے کہ الہسن ایپ پر گرین پاس کووڈ نائنٹین پی سی آر ٹیسٹ کے منفی نتائج کے بعد ویکسین شدہ افراد کے لئے فعال کیا جاتا ہے جسکا اسٹیٹس تیس دن تک فعال رہتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں