The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت کی طرف سے ٹڈی دَل کے خاتمے کے لیے فنڈ جاری

وزیر اعلیٰ سندھ نے سینٹ پیٹرکس کیتھڈرل کی آرایش کے لیے 250 ملین روپے کی منظوری دے دی

کراچی: حکومتِ سندھ نے ٹڈی دَل کے خاتمے کے لیے 31 کروڑ 90 لاکھ جاری کر دیے، ٹڈی دل سے بچاؤ کے لیے کمیٹیاں بھی بنا لی گئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر زراعت سندھ اسماعیل راہو نے کہا ہے کہ ٹڈی دل کے خاتمے کے لیے فنڈ جاری کر دیا گیا ہے، کمیٹیاں بھی تشکیل دے دی گئی ہیں۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ کمیٹیاں روز کے بنیاد پر سندھ حکومت کو رپورٹ دے رہی ہیں، سندھ حکومت کی جانب سے جاری فنڈ کے ذریعے اسپرے، گاڑیاں اور دیگر سامان خریدا جائے گا۔

قبل ازیں، وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے سینٹ پیٹرکس کیتھڈرل کی اندرونی آرایش کے لیے 250 ملین روپے کی منظوری دے دی ہے۔

انھوں نے یہ منظوری ہفتے کو وزیر اعلیٰ ہاؤس میں سینٹ پیٹرکس کیتھولک کے فادر ریکٹر فادر ماریو روڈریگس کی قیادت میں ایک وفد سے ملاقات کے دوران دی۔

چرچ کی آرایش کے لیے اعلان شدہ فنڈ چرچ کے اندر گلاس، سٹون اور لکڑی کے کام کی بحالی کے لیے استعمال ہوگا، سندھ کا یہ قدیم چرچ 1845 میں تعمیر ہوا تھا۔

چرچ کے اندر ایک وقت میں 1500 افراد عبادت کر سکتے ہیں۔ وزیر اعلیٰ سندھ نے کہا کہ چرچ کی بیرونی سجاوٹ خاص نہیں تاہم چرچ میں پتھر اور شیشے کا کام انتہائی نفیس ہے اور اہمیت کا حامل اور قدیم فن سازی کا شاہ کار نمونہ ہے۔

مراد علی شاہ کا کہنا تھا کہ حکومت سندھ چرچ کی بحالی کے لیے تین سالوں میں 25 کروڑ روپے فراہم کرے گی، تمام دستاویزی کام کے مکمل ہوتے ہی بحالی کا کام شروع ہو جانے پر جلد ہی 50 ملین روپے ادا کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں