The news is by your side.

Advertisement

سانحہ مچھ میں شہید کان کنوں کی نمازجنازہ ادا کردی گئی

کوئٹہ: سانحہ مچھ میں شہید کان کنوں کی نمازجنازہ ادا کردی گئی، شہدا کی تدفین ہزارہ قبرستان میں کی جائے گی، ہزارہ برادری کے منتظمین سے حکومتی ٹیم کے مذاکرات کامیاب کے بعد شہدا کے ورثا نے تدفین کی اجازت دی تھی۔

تفصیلات کے مطابق سانحہ مچھ میں شہید کان کنوں کی نمازجنازہ ادا کردی گئی، نمازجنازہ میں وفاقی وزیرعلی زیدی ،زلفی بخاری اورڈپٹی اسپیکرقاسم سوری سمیت صوبائی وزرا اور شہریوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

سانحہ مچھ کےشہدا کی تدفین ہزارہ قبرستان میں کی جائے گی ، قبرستان میں تدفین کے حوالے سے تمام انتظامات مکمل ہیں۔

اس سے قبل وزیر داخلہ بلوچستان میرضیااللہ لانگو نے امام بارگاہ ولی عصر میں میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا دھرنا مظاہرین اور منتظمین کے تمام مطالبات کل منظور کر لیے ہیں ، حکومت گورننس سےبالکل غافل نہیں ہے۔

گذشتہ رات ہزارہ برادری کے دھرنے میں منتظمین سے حکومتی ٹیم کے مذاکرات کامیاب ہو گئے تھے اور دھرنے میں شریک شہدا کے ورثا نے تدفین کی اجازت دے دی تھی، جس کے بعد منتظمین نے پورے ملک میں دھرنے ختم کرنے کا اعلان کیا تھا۔

حکومتی وفد کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم ہزارہ برادری سے کیا ہوا ہر وعدہ پورا کریں گے، جبکہ شہدا کے لواحقین نے کہا تھا کہ ہم چاہتے ہیں وزیر اعظم آ کر مظلوموں کے سر پر شفقت کا ہاتھ رکھیں۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان نے مذاکرات کے بعد خطاب میں کہا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان لواحقین کے پاس آئیں گے اور ان کے مسائل سنیں گے، آرمی چیف بھی جلد ہزارہ برادری سے ملاقات کریں گے، اور بلوچستان میں سیکورٹی کی بہتری کے لیے اقدامات سے آگاہ کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں