The news is by your side.

Advertisement

لندن میں چاقو بردار کے بعد برمنگھم میں ہتھوڑا گروپ سرگرم

لندن: برطانیہ میں جرائم کی وارداتوں میں تشویشناک حد تک اضافہ ہوگیا ہے، لندن میں چاقو بردار کے بعد برمنگھم میں ہتھوڑا گروپ بھی سرگرم ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق موبائل فون سے بنی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ چند افراد کار ڈرائیور کو چاروں طرف سے گھیر رکھا ہے اور ہتھوڑے سے اس پر وار کررہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سلور کلر کی ہنڈائی گاڑی میں بیٹھے شخص کو نامعلوم افراد ہتھوڑے سے تشدد کا نشانہ بنارہے ہیں، واقعہ جمعرات کی رات 8:30 بجے پیش آیا۔

گاڑی اندر موجود شخص دوسرے دروازے سے نکلنے کی کوشش کررہا ہے تاہم گروہ میں موجود دوسرے افراد اس کی اس کوشش کو ناکام بنارہے ہیں پھر اچانک دھواں چھاجاتا ہے۔

ہتھوڑا گروپ کی جانب سے مذکورہ شخص کو گاڑی سے باہر نکلنے کے لیے کہتے رہے مگر وہ شخص گاڑی سے باہر نہیں نکلا، گاڑی کی پچھلی سیٹ پر خاتون بھی موجود تھیں۔

موبائل سے بنی ویڈیو کی مدد سے برمنگھم پولیس نے ملزمان کی تلاش شروع کردی ہے تاہم پولیس کو ابھی تک کوئی کامیابی نہیں مل سکی ہے۔

ملزمان کی گرفتاری کے لیے لندن پولیس سے عوام سے مدد مانگی ہے لندن پولیس کا کہنا ہے کہ مذکورہ ملزمان کے بارے میں کسی بھی قسم کی اطلاع ہو تو فوری طور پر پولیس کو آگاہ کیا جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں