The news is by your side.

Advertisement

بحران سے دوچار وینزویلا کے لیے جرمنی کا لاکھوں‌ ڈالرز امداد اعلان

برلن : جرمنی نے جنوبی امریکی ملک وینزویلا میں بحرانی صورتحال سے ست نمٹنے کےلیے لاکھوں ڈالرز کی امداد کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی امریکی ملک وینزویلا میں صدر نکولس مدورو کیخلاف احتجاج جاری ہے جبکہ حزب اختلاف کے حامیوں کی بڑی تعداد سڑکوں پر نکل آئی ہیں اور نکولس میڈورو سے مستعفی ہونے کا مطالبہ کررہی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ وینزویلا کے لیے لاکھوں ڈالرز امداد کا اعلان جرمنی کے ترقیاتی وزیر گیرڈ ملر نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا تھا۔

جرمنی کے ترقیاتی وزیر اور وزیر خارجہ کی جانب سے لاکھوں ڈالرز امداد کا اعلان کرتے ہوئے مطالبہ کیا کہ عوام کی حفاظت کو یقینی بنانے کےلیے وینزویلا میں جلد از جلد انتخابات ہونے چاہیے۔

مزید پڑھیں : وینزویلا کے اہم فوجی جنرل نے صدر ماڈورو کی مخالفت کا اعلان کردیا

یاد رہے کہ امریکا میں تعینات وینزویلین ملٹری اتاشی اور وینزویلن ایئرفورس کی اسٹریٹیجک منصوبہ بندی کے سربراہ جنرل فرانسیسکو نے اپنے ساتھیوں کے ہمراہ ایک ویڈیو پیغام میں اپوزیشن لیڈر سے اظہار وفاداری کیا تھا۔

مزید پڑھیں : وینزویلا کے صدرنکولس میڈورو کا امریکا سے سفارتی تعلقات ختم کرنےکا اعلان

خیال رہے کہ اپوزیشن لیڈر جون گوئیڈو نے رواں ماں خود کو عوام کے سامنے قیام مقام صدر کا تھا اور جلد ہی فوج کی نگرانی میں صاف اور شفاف الیکشن کرانے کا اعلان کیا ہے، جس کے چند منٹ بعد ہی ڈونلڈ ٹرمپ نے اپوزیشن لیڈر جان گائیڈو کی حکومت کو تسلیم کرلیا۔

وینزویلا کی حزبِ اختلاف نے اس انتخاب کو تسلیم کرنے سے انکارکیا تھا کیوں کہ انتخاب سے قبل حزبِ اختلاف کے بیشتر رہنماؤں اور امیدواروں کو یا تو قید کردیا گیا تھا۔ اس پر صدر نکولس ماڈور نے امریکا کے ساتھ سفارتی تعلقات ختم کردیے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں