The news is by your side.

Advertisement

برلن کے چڑیا گھر میں پہلی بار نایاب پانڈوں کی پیدائش

برلن: جرمنی کے شہر برلن کے چڑیا گھر میں مادہ پانڈا مینگ مینگ نے ہفتے کی صبح گلابی رنگ کے جڑواں بچوں کو جنم دیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جرمنی کے دارالحکومت برلن کے چڑیا گھر کی انتظامیہ نے اعلان کیا کہ ہفتے کی صبح چھ بج کر 54 منٹ پر پانڈا مینگ مینگ نے گلابی رنگ کے جڑواں بچوں کو جنم دیا، یہ پیدائش کے وقت اتنے چھوٹے تھے کہ انہیں آسانی سے ہتھیلی پر اٹھایا جاسکتا تھا۔

چڑیا گھر کی انتظامیہ کے مطابق 6 سالہ ماندہ پانڈا مینگ مینگ نے پیدائش کے فوری بعد ہی ممتا کا مظاہرہ کرتے ہوئے ان ننھے بچوں کو اپنے پیٹ پر رکھ کر اپنے بڑے بڑے پنجوں، گرم سانسوں اور نرم کھال کے ذریعے گرمائش پہنچائی۔

چڑیا گھر میں جانوروں کی دیکھ بھال پر مامور افراد نے گزشتہ ہفتے ہی مینگ مینگ کے حاملہ ہونے کی تصدیق کی تھی۔

مزید پڑھیں: چڑیا گھر میں سرخ پانڈا کے ننھے بچوں کا استقبال

اپریل میں مینگ مینگ نے 9 سالہ ژیاؤ چنگ کے ساتھ ملاپ کیا تھا اور حمل کے امکان کو بڑھانے کے لیے مصنوعی فرٹیلائزیشن کا بھی استعمال کیا گیا تھا۔

یون سن 2017 میں پانڈا کی ایک جوڑی کو ایک ملین یورو کے عوض چین سے ادھار لیا گیا تھا، ان جوڑی میں مینگ مینگ مادہ اور ژیاؤ چنگ نر پانڈا ہے، یہ جرمنی کے کسی بھی چڑیا گھر میں پانڈوں کی واحد جوڑی ہے۔

واضح رہے کہ 2017 میں جی ٹوینٹی سربراہ کانفرنس بھی منعقد ہوئی اس موقع پر چینی صدر شی جن پنگ اور جرمن چانسلر انجیلا مرکل نے مل کر برلن کے چڑیا گھر کا دورہ کرتے ہوئے پانڈا کی اس جوڑی کو بھی دیکھا تھا۔

پانڈا جوڑی کو برلن لانے کا مقصد ان کی افزائش نسل تھا، افزائش نسل کی یہ کوششیں گزشتہ دو برس سے جاری تھیں، اس سلسلے میں جانوروں کے ڈاکٹر اور چینی ماہرین حیاتیات کی بھی مدد لی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں