The news is by your side.

Advertisement

امریکی سب وے میں ایک بہت بڑے ’چوہے‘ کا روزانہ سفر، ویڈیو دیکھیں

نیویارک: امریکی شہر نیویارک کے سب وے میں ایک بہت بڑا ’چوہا‘ روزانہ دکھائی دینے لگا ہے، جسے دیکھ کر لوگ حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر ایک ایسے بہت بڑے ’چوہے‘ کی ویڈیو وائرل ہو گئی ہے، جو روزانہ نیویارک کے سب وے میں دکھائی دیتا ہے، اور لوگوں کے ساتھ یہ ٹرین میں چڑھ کر سفر کرتا ہے۔

دراصل یہ ایک پرفارمنس آرٹسٹ ہے جو ایک تھیئٹر میں کام کرتا ہے، جوناتھن لیونز کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے ضروری فیس ماسک کی جگہ چوہے کے سر جیسا بڑا ماسک چڑھا کر کام پر جاتا ہے، نہ صرف یہ بلکہ وہ چوہے جیسا یونی فارم بھی پہنتا ہے جس میں ایک عدد لمبی دم بھی ہوتی ہے۔

شروع میں جب وہ ٹرین میں چڑھتا تھا تو لوگ اسے دیکھ کر چونک اٹھتے، لیکن پھر روز سفر کرنے والے اس سے مانوس ہو گئے، کسی نے اس کی ویڈیو بھی بنا لی، جو سوشل میڈیا پر بہت زیادہ وائرل ہو گئی۔

جب سے کرونا وائرس کی وبا پھیلی ہے، پوری دنیا میں اس سے بچاؤ کے لیے مختلف تدابیر میں فیس ماسک کو بھی خاص اہمیت دی گئی ہے، اور اب عوامی مقامات میں فیس ماسک پہننا لازمی بھی ہے، پھر بھی ایسے لوگ بھی پائے جاتے ہیں جو فیس ماسک پہننے سے انکاری ہیں۔ اور کچھ لوگ ایسے ہیں جن کے لیے سادہ فیس ماسک کافی نہیں ہوتا، لہٰذا وہ عجیب و غریب حلیہ اختیار کر لیتے ہیں۔

سوشل میڈیا پر ایسے متعدد لوگ شہرت پا چکے ہیں، جو وائرس سے خود کو بچانے کے لیے منفرد کاسٹیومز پہننے کر نکلتے ہیں، آپ نے ویڈیوز میں ڈائنوسار کو مارکیٹ میں مٹرگشت کرتے دیکھا ہوگا، کوئی خلا بازوں کا ہیلمٹ پہن کر باہر نکل کر لوگوں کی دل چسپی کا سامان بن جاتے ہیں، کوئی اپنے گرد گتے کا ایک بڑا باکس بنادیتے ہیں تاکہ لوگ اس سے سماجی فاصلہ رکھیں، اور جولائی میں آسٹریلیا میں ایک شخص تو ایک بڑے بلبلے میں گلیوں میں لڑھکتا پھر رہا تھا تاکہ وہ کرونا وائرس سے محفوظ رہے۔

نیویارک کے سب وے اسٹیشن میں ایسا ہی شخص ٹرینوں میں سفر کرتا دکھائی دینے لگا جس نے چوہے کا کاسٹیوم پہن رکھا تھا، جسے دیکھ کر لوگ محظوظ ہوتے تھے، اس کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں