The news is by your side.

Advertisement

گلگت ایئرپورٹ : طیارہ کچے میں اترنے کا واقعہ : کپتان اور فرسٹ آفیسر کو گراؤنڈ کردیا گیا

کراچی : پی آئی اے کے سی ای او ایئرمارشل ارشد ملک نے گلگت ایئرپورٹ پر طیارے کے کچے میں اترنے کے واقعے کا نوٹس لے لیا، جہاز کی کپتان مریم اور فرسٹ آفیسر کو گراؤنڈ کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کا اے ٹی آر طیارہ حادثے سے بال بال بچ گیا، گلگت ائیر پورٹ پر طیارہ رن وے سے پھسلا اور پائلٹ کے قابو سے ہوکر کچے میں اتر گیا تھا تمام مسافروں کو جہاز سے بحفاظت نکال لیا گیا۔

پی آئی اے کی پرواز پی کے608 اسلام آباد سے گلگت پہنچی تھی۔ پی آئی اے نے کپتان مریم اور فرسٹ آفیسر کو گراؤنڈ کردیا، پی آئی اے کے سی ای او ایئرمارشل ارشد ملک نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے واقعے کی شفاف تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔

اس حوالے سے ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ تحقیقاتی عمل میں غلطی ثابت ہونے پر ایوی ایشن قوانین کے تحت کارروائی کی جائے گی، تحقیقات مکمل ہونے تک مذکورہ پرواز آپریٹ کرنے والے دونوں پائلٹس کو گراؤنڈ کردیا گیا ہے۔

دوسری جانب سیفٹی انویسٹی گیشن بورڈ کی ٹیم نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر تحقیقات شروع کردی ہے۔ ٹیم نے طیارے کے کچے میں اترنے کے حوالے سے تحقیقات شروع کردی ہے۔

تحقیقاتی ٹیم نے رن وے کا بھی معائنہ کیا، اس کے علاوہ گلگت ایئرپورٹ کے منیجر نے اے ٹی آر طیارے کی کپتان مریم اور فرسٹ آفیسر کا طبی معائنہ بھی کیا۔

سی اے اے ذرائع نے کہا ہے کہ قواعد کے مطابق کپتان کے تمام ٹیسٹ کئے گئے ہیں، واضح رہے کہ طیارہ گلگت ایئرپورٹ پر لینڈنگ کے دوران کچے میں اتر گیا تھا خوش قسمتی سے حادثے میں تمام مسافر محفوظ رہے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں