The news is by your side.

Advertisement

منصوبے کے مطابق گلگت میں ن لیگ کے جیتنے والے حلف نہیں اٹھائیں گے: فردوس عاشق

اسلام آباد: پی ٹی آئی کی رہنما فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ عوام ووٹ کے ذریعے نئے گلگت بلتستان کی بنیاد رکھنے جا رہے ہیں، اپوزیشن نتائج کو لے کر بد امنی پھیلانے کی کوشش کر سکتی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ اپوزیشن جی بی انتخابی نتائج کو لے کر بدامنی پھیلانے کی کوشش کر سکتی ہے، مریم کے منصوبے کے مطابق ن لیگ کے جیتنے والے حلف نہیں اٹھائیں گے۔

ان کا کہنا ہے کہ دھاندلیوں کا واویلا کر کے جی بی میں بدانتظامی کی کوشش کی جائے گی، بیرون ملک بیٹھے مخالفین بھی اس بدامنی میں شامل ہو سکتے ہیں۔

واضح رہے کہ گلگت بلتستان قانون ساز اسمبلی کے انتخابات میں تحریک انصاف، پیپلز پارٹی اور ن لیگ میں کانٹے کا مقابلہ جاری ہے، انتخابی جائزوں کے مطابق پی ٹی آئی کی پوزیشن مضبوط ہے، تیر اور شیر پر بلا بھاری دکھائی دے رہا ہے۔

گلگت بلتستان میں عام انتخابات کے لیے پولنگ جاری، عوام میں جوش و خروش

گلگت بلتستان میں 23 نشستوں پر 320 امیدوار میدان میں ہیں، حلقہ 3 گلگت میں امیدوار کے انتقال کر جانے کے باعث الیکشن ملتوی ہوئے، ووٹرز میں جوش و خروش ہے، پولنگ اسٹیشنز پر ووٹرز کی قطاریں لگ چکی ہیں، پولنگ بغیر کسی وقفے کے شام پانچ بجے تک جاری رہے گی۔

پولنگ عملے کی عدم موجودگی کے باعث دیامر حلقہ ون میں پولنگ تاخیر کا شکار ہے، گلگت بلتستان میں سیکورٹی کے بھی کڑے انتظامات کیے گئے ہیں، 415 پولنگ اسٹیشنز انتہائی حساس قرار دیے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں