جینا ہیسپل امریکی خفیہ ایجنسی کی پہلی خاتون سربراہ مقرر -
The news is by your side.

Advertisement

جینا ہیسپل امریکی خفیہ ایجنسی کی پہلی خاتون سربراہ مقرر

واشنگٹن : جینا ہیسپل کو امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے کا نیا سربراہ مقرر کردیا گیا وہ سی آئی اے کی پہلی خاتون سربراہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے کی ڈپٹی ڈائریکٹرجینا ہیسپل کو سی آئی اے کا سربراہ مقرر کردیا گیا، وہ اس عہدے پر براجمان ہونے والی پہلی خاتون ہیں۔

امریکی سینیٹ کی جانب سے 45 کے مقابلے میں 54 ووٹ سے جینا ہیسپل کی بطور سی آئی اے ڈائریکٹر تقرری کی منظوری دی گئی۔

دوسری جانب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں جینا ہیسپل کو امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے کا سربراہ بننے پر مبارکباد دی۔

امریکی خفیہ ایجنسی کی سربراہی کے لیے پہلی بار خاتون نامزد

خیال رہے کہ رواں سال مارچ میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے کی سربراہی کے لیے ڈپٹی ڈائریکٹرجینا ہیسپل کو نامزد کیا تھا۔

واضح رہے کہ جینا ہیسپل گزشتہ 30 برس سے سی آئی اے سے وابستہ ہیں۔ 61 سالہ جینا ہیسپل کا بیرون ملک کام کرنے کا وسیع تجربہ ہے اور وہ کئی اہم ممالک میں سی آئی اے کی اسٹیشن چیف رہ چکی ہیں۔

جینا ہیسپل نیشنل کلینڈ یسٹائن سروس کی ڈپٹی ڈائریکٹر اور نیشنل کلینڈیسٹائن سروس کے داٹریکٹر کی چیف آف اسٹاف کے عہدے کے علاوہ واشنگٹن ڈی سی میں بھی اہم پوزیشنزپرکام کرچکی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں