The news is by your side.

Advertisement

پانی کے ٹینک کے قریب کھیلتی بچی کے ساتھ خوفناک حادثہ، کمزور دل والے ویڈیو نہ یکھیں

کرناٹک: بھارتی شہر بنگلور میں ایک جگہ پانی کا ٹینک بھرے جانے میں غفلت کے باعث ایک بچی ٹینک میں گر گئی، اس واقعے کی دل دہلا دینے والی ویڈیو منظر عام پر آ گئی ہے۔

اکثر ایسا ہوتا ہے کہ بڑوں کی غفلت کا خمیازہ بچوں کو بھگتنا پڑ جاتا ہے، ایسا ہی ایک واقعہ کرناٹک کے شہر بنگلور میں پیش آیا، اس واقعے کی ویڈیو بھی سامنے آئی ہے جس میں بچی کو ٹینک کے کھلے دہانے میں گرتے دیکھا جا سکتا ہے۔

ویڈیو کے مطابق ایک عمارت کے زیر زمین ٹینک میں ٹینکر سے پائپ کے ذریعے پانی بھرا جا رہا ہے، ٹینک کا دہانہ کھلا ہوا تھا اور آس پاس کوئی نہیں تھا، ایسے میں وہاں کھڑی ایک بچی ٹینک کے کھلے ڈھکن کے پاس آئی اور اس میں نیچے گر کر غائب ہو گئی۔

یہ واقعہ سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہو گیا، فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کچھ دیر تک کسی کو کچھ پتا نہیں چلتا، پھر تقریباً 42 سیکنڈ کے بعد ٹینک بھرنے والا شخص اندر سے آ کر وہاں کھڑا ہوتا ہے، اور تب اس کو ٹینک میں سے آوازیں سنائی دیتی ہیں۔

بچی کی آوازیں سن کر مذکورہ شخص کی گھبراہٹ کو بھی دیکھا جا سکتا ہے، وہ جلدی سے جوتے اتار کر ٹینک میں اترتا ہے، اس دوران عمارت کے اندر سے ایک خاتون بھی باہر آتی ہیں اور جیسے ہی ان کو بچی کا پتا چلتا وہ بھی گھبرا کر ٹینک کے پاس چلی جاتی ہیں۔

تاہم، خوش قسمتی سے بچی ایک منٹ اور 10 سیکنڈز تک ٹینک میں رہنے کے بعد بھی زندہ رہی، ٹینک بھرنے والے شخص نے اسے بہ حفاظت نکال کر خاتون کے حوالے کیا، فوٹیج میں خاتون کو بچی کے چہرے پر پانی کے چھینٹے بھی مارتے دیکھا جا سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں