The news is by your side.

Advertisement

عالمی یوم نسا، گوگل نے اپنا ڈوڈل خواتین کے نام کردیا

نیویارک: خواتین کے عالمی دن کے موقع پر سرچ انجن گوگل نے اپنا ڈوڈل خواتین کے نام کردیا۔

تفصیلات کے مطابق دنیا کی سب سے بڑی سرچنگ کمپنی گوگل نے بین الاقوامی خواتین ڈے پر اپنے پہلے صفحے پر ڈوڈل مختلف زبانوں میں ‘خواتین‘ تحریر کردیا۔

ڈوڈل پر ہندی، جاپانی، امریکن، جرمن، عربی، تائیوانیز، برازیلین، روسی اورفرنچ زبان میں جدہ جدہ رنگوں کے ساتھ ‘خواتین‘ لکھا گیا ہے۔

انٹرنیٹ کے سب سے بڑے سرچ انجن گوگل پر ہر خاص دن تخلیقی ڈوڈلز کے ساتھ منایا جاتا ہے اور حسب روایت، خواتین کے عالمی دن کے موقع پر بھی گوگل نے ایک منفرد ڈوڈل تشکیل دیا۔

خیال رہے کہ آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں خواتین کا عالمی دن منایا جارہا ہے، اس دن کا مقصد خواتین کی سماجی، سیاسی اور اقتصادی جدوجہد کو خراج تحسین پیش کرنا ہے۔

خواتین کی معاشرے میں اہمیت اجاگر کرنے کیلئے جہاں دنیا بھر میں عالمی دن منایا جاتا ہے، تو وہیں خواتین نے ثابت بھی کیا ہے کہ ان کی شمولیت کے بغیر کوئی بھی معاشرہ ترقی کی راہ پر گامزن نہیں ہوسکتا۔

خواتین نے دنیا کے ہر میدان میں مردوں کے شانہ بشانہ جدوجہد کرکے ثابت کیا ہے کہ ان کی شمولیت کے بغیرکوئی بھی معاشرہ ترقی کی راہ پرگامزن نہیں ہوسکتا۔ خواتین کی معاشرے میں اسی اہمیت کواجاگرکرنے کے لیے یہ دن منایا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ گوگل کسی بھی معروف شخصیت کی برسی اور سالگرہ اور عالمی دن پر ڈوڈل متعارف کراتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں