The news is by your side.

Advertisement

گوگل کا منفرد انداز سے دنیا بھر کے صارفین کو اہم پیغام

نیو یارک : معروف سرچ انجن گوگل نے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کے خدشے کے پیش نظر اپنے صارفین کو اپنے ڈوڈل کے ذریعے بہت خوبصورت طریقے سے پیغام دیا ہے کہ کس طرح آپ اس وبا کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق دنیا  بھر میں پھیل جانے والے جان لیوا کرونا وائرس سے بچاؤ کیلئے معروف سرچ انجن گوگل نے اپنے ڈوڈل کے ذریعے دنیا بھر کے صارفین کو سماجی دوری اختیار کرنے کا پیغام دے دیا۔

ڈوڈل کا پیغام ہے کہ گھروں پر رہیں، محفوظ رہیں۔ گوگل نے خوبصورت انداز اختیار کرتے ہوئے صارفین کی توجہ اپنی جانب مبذول کرائی ہے، گوگل کے ڈوڈل پر دیکھا جاسکتا ہے کہ اس کے تمام حروف بھی گھروں پر دکھائی دے رہے ہیں۔

گوگل کا پہلا حروف یعنی ’جی‘ کتاب پڑھتا دکھائی دے رہا ہے جبکہ دونوں ’او‘ ایک مشترکہ گھر میں محفوظ گٹار اور گانا گاتے دکھایا گیا ہے، ایل’ ورزش کررہا ہے جبکہ ’جی‘ اور ’ای‘ اپنے اپنے گھروں سے فون میں گفتگو کرکے رابطہ قائم کئے ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ دنیا بھر کی تمام حکومتوں نے اپنے عوام کو بھی یہی ہدایت کی ہے کہ کرونا وائرس کےشکار سے بچنے کیلئے احتیاطی تدابیر اختیار کی جائیں، جن میں سر فہرست قرنطینہ یعنی گھر میں قیام کرنا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں